Πες μας τι γυμναστική κάνεις να σου πούμε πόσες θερμίδες καις

Πόσες θερμίδες καις με κάθε είδος άσκησης;

Σε ένα κόσμο όλα και όλοι γύρω μας, από τις αδελφές Kardashian μέχρι τον με τον fitness guru με τους λιγότερους followers στο Instagram, φωνάζουν να στραφούμε προς τον υγιεινό τρόπο ζωής που συνδυάζει σωστή διατροφή και την άσκηση, η γυμναστική έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας (ακόμα και των πιο αγύμναστων από εμάς).

Ξέρω ανθρώπους που είχαν να γυμναστούν από την πρώτη ώρα γυμναστικής στο σχολείο και τώρα «φυσάνε» στη γιόγκα, που δεν ήξεραν τι είναι «squat» και «plank» και τώρα με «γλεντάνε» στο γυμναστήριο, που νόμιζαν ότι το TRX είναι δείκτης στις αιματολογικές και τώρα έχουν κοιλιακούς. Σε κάθε περίπτωση, όποιο είδος γυμναστικής και αν επιλέξεις  (γιατί πλέον οι επιλογές είναι αναρίθμητες!), το μόνο σίγουρο είναι ότι ωφελείς τον οργανισμό σου. Δεν υπάρχει καλύτερο και χειρότερο είδος γυμναστικής, απλώς με το ένα εστιάζεις σε αντοχή, με το άλλο σε ενδυνάμωση, με το τρίτο σε απώλεια λίπους και πάει λέγοντας. Το βασικό κοινό τους;

Η ευεξία και η ευφορία που νιώθεις μετά το πέρας τους λόγω της έκκρισης ενδορφινών. Για να μην υπολογίσουμε τις θερμίδες που καις. Ή μήπως να το κάνουμε;

Να πόσες θερμίδες καίγονται με κάθε είδος άσκησης είτε για να γουστάρεις περισσότερο με αυτό που κάνεις, είτε για να το δεις σαν κίνητρο να αρχίσεις.

*Οι τιμές που θα διαβάσεις είναι κατά μέσο όρο αφού ο αριθμός των θερμίδων που καίει ο καθένας εξαρτάται από ένα σωρό παράγοντες όπως τρέχον βάρος, ηλικία, ιστορικό υγείας.

Spinning (γυμναστική πάνω σε στατικά ποδήλατα)

 

Σαρανταπέντε λεπτά πάνω στο ποδήλατο μπορούν να σε απαλλάξουν από 500 μέχρι 700 θερμίδες (το λιγότερο).

Τρέξιμο

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σου ανακοινώσουμε ότι με χαλαρό τρέξιμο, κάθε 1,5 χιλιόμετρο ισούται με μείον 100 θερμίδες!

Yoga vinyasa

 

Όσοι κάνουν γιόγκα ξέρουν ότι πρόκειται για ένα είδος που δεν εστιάζει τόσο στις καύσεις όσο στην ενδυνάμωση. Παρόλα αυτά η Vinyasa που είναι από τις πιο δυναμικές μορφές γιόγκα μπορεί να σε βοηθήσει να διώξεις από 250 έως και 400 σε ένα μάθημα.

Ηot yoga

Γιόγκα σε συνθήκες πάρα πολλής ζέστης; Λέμε ναι. Όχι μόνο επειδή χάνεις 350 θερμίδες σε ένα μάθημα μιάμισης ώρας, αλλά επειδή λόγω αυξημένης παραγωγής ιδρώτα αποβάλλεις ακόμα περισσότερες τοξίνες.

Crossfit

 

Συνώνυμο αυτής της άσκησης είναι ο ιδρώτας. Τρέξιμο, βάρη, σκοινιά,  Οπότε δεν προκαλεί έκπληξη που, σύμφωνα με έρευνα του 2013, οι περισσότερες γυναίκες χάνουν 12 θερμίδες/ λεπτό όταν κάνουν crossfit. Αυτό μας κάνει 700 θερμίδες την ώρα.

Pilates

 

Το πρωτοπόρο είδος εναλλακτικής γυμναστικής παραμένει κι ένα από τα πιο δημοφιλή. Ενδεικτικά θα σου πούμε ότι μια γυναίκα που ζυγίζει 54 κιλά μπορεί να κάψει έως και 175 θερμίδες μέσα σε μια ώρα ενώ, παραδόξως, με το παραδοσιακό pilates (που γίνεται χωρίς όργανα, αλλά μόνο πάνω στο ματ) χάνει 190 θερμίδες.

Ασκήσεις εδάφους με το βάρος του σώματός σου

Είναι ένα από τα κορυφαία fitness trends του 2018, τόσο λόγω της αποτελεσματικότητάς τους (όντως βλέπεις διαφορά), όσο και λόγω του ότι μπορούν να γίνουν και στο σπίτι χωρίς να απαιτούν συνδρομή στο γυμναστήριο. Ένα τυπικό κυκλικό πρόγραμμα με ασκήσεις για όλο το σώμα μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις από 200 έως 400 θερμίδες ανά μισή ώρα.

Βox

 

Τη στιγμή που το μποξ σου χαρίζει καλογυμνασμένα χέρια και κορμό. Την ίδια στιγμή σου παίρνει 500 με 1.000 θερμίδες την ώρα.

Zumba

Χορός, γυμναστική ή και τα δύο; Η zumba έχει φανατικό κοινό και ανάμεσα στους λόγους είναι και το γεγονός ότι σε βοηθά να χάσεις από 400 έως 600 θερμίδες το μάθημα.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ