Το πανεύκολο 10λεπτο πρόγραμμα στην παραλία για τέλειους γλουτούς

Οι 10 ασκήσεις που θα κάνεις στην παραλία, με φόντο το ηλιοβασίλεμα για να αποκτήσεις σφιχτούς γλουτούς.

Αν η δύση του ηλίου σε βρει στην παραλία, μπορείς να το εκμεταλλευτείς και να κάνεις το πιο εύκολο πρόγραμμα που διαρκεί 10 λεπτά, σμιλεύει τους γλουτούς σου και δε θα χρειαστείς καθόλου εξοπλισμό. Αν δεν είσαι από αυτούς που κολυμπούν για ώρες ή αντιπαθείς τις ρακέτες και τα water sports, υπάρχει τρόπος να γυμναστείς στην άμμο και να το συνδυάσεις με χαλάρωση και yoga.

 

Ακόμα και αν είσαι σε μέρες περιόδου και δεν έχεις διάθεση να κολυμπήσεις, βάλε το αθλητικό κολάν σου και επισκέψου την παραλία πολύ νωρίς το πρωί ή πριν νυχτώσει, όπου δεν έχει πολυκοσμία, και γυμνάσου.

Δες κι αυτό: Γυμναστική στην παραλία: Χάσε κιλά με αερόβιο πρόγραμμα μέσα στη θάλασσα

 

Πάτα Play στο βίντεο και δες τις 10 ασκήσεις που κάνει η Alexis Ren. Κάθε άσκηση διαρκεί 1 λεπτό ώστε μη σου πάρει συνολικά πάνω από 10 λεπτά στην παραλία. Ξεκινά με απλά καθίσματα (squats) και συνεχίζει με πλαϊνά καθίσματα στο δεξί πόδι και μετά στο αριστερό. Μένει στο ίδιο σημείο αλλά φέρνει το κάθε πόδι πίσω και στην αντίθεση πλευρά. Στη συνέχεια κάθεται σε στάση εκκίνησης και λυγίζει κάθε γόνατο και κάνει squats με λυγισμένα γόνατα.

Το πρόγραμμα δυσκολεύει ελαφρώς με κυκλική κίνηση κάθε ποδιού ενώ είναι σε θέση σκύλου ενώ συνεχίζει με εξωτερικά τεντώματα στο πλάι και πίσω ψηλά. Ολοκληρώνει το σετ με γέφυρα στην οποία μένει για 1 ολόκληρο λεπτό. Δεν παραλείπει το stretching στο τέλος, ώστε να μη φύγει πιασμένη από την παραλία.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ