15λεπτο πρόγραμμα πάνω σε στατικό ποδήλατο για να χάσεις τα τελευταία κιλά που σε ζορίζουν

HIIT πάνω στο ποδήλατο; Ένας personal trainer δείχνει πώς θα το κάνεις αποτελεσματικά.

Είναι το είδος άσκησης για το οποίο μιλούν οι περισσότεροι αυτή την περίοδο και όχι άδικα. Η HIIT (Διαλειμματική Προπόνηση Υψηλής Έντασης) σου δίνει την επιλογή να ιδρώσεις πολύ και να χάσεις πολλές θερμίδες και μάλιστα μέσα σε λίγα λεπτά με τη βοήθεια σύντομων, αλλά πολύ έντονων ασκήσεων.

Το ακόμα καλύτερο με τη διαλειμματική άσκηση είναι ότι μπορεί να εφαρμοσθεί σε πολλές περιπτώσεις. Με άλλα λόγια δεν γίνεται μόνο μέσα σε μια αίθουσα με όργανα, αλλά και πάνω στο διάδρομο ή, όπως θα δεις σήμερα, και πάνω στο στατικό ποδήλατο

 

Ο αγαπημένος μου ινσταγκραμικός και youtuber personal trainer, Joe Wicks ή, κατά κόσμον, Τhe body coach, στο βίντεο που ακολουθεί, ανεβαίνει πάνω σε ένα στατικό ποδήλατο και δείχνει πώς να το χρησιμοποιήσεις για να διώξεις από πάνω σου το τοπικό λίπος από μηρούς, γλουτούς και κοιλιά.

 

Τι προτείνει λοιπόν; 

20 δευτερόλεπτα έντονο πετάλι με μεγάλη αντίσταση (Στο 6 ή στο 7) και 40 δευτερόλεπτα χαλαρό πετάλι με πιο χαλαρή αντίσταση (στο 3 ή στο 4). Αυτή την εναλλαγή γρήγορου-αργού την επαναλαμβάνεις 15 με 20 φορές και κάπως έτσι προκύπτει μια προπόνηση 15 ή 20 λεπτών (ανάλογα τις επαναλήψεις που θα κάνεις).

Δοκίμασέ το είτε στο ποδήλατο που σίγουρα έχεις στο γυμναστήριο που είσαι γραμμένη (θυμάσαι που είχες γραφτεί;) ή σε αυτό που έχετε στο σπίτι και, μάλλον, είναι κρυμμένο κάτω από μια στοίβα με ρούχα.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ