Σταφύλι: Γιατί πρέπει να φας όσο πιο πολύ μπορείς αυτό το καλοκαίρι

Η διατροφική αξία του σταφυλιού για τον οργανισμό σου.

Ένα από τα πιο αγαπημένα καλοκαιρινά φρούτα, το σταφυλάκι, βγαλμένο από τις πιο δροσερές νύχτες αυτής της εποχής ή τα μεσημέρια στην παραλία. Τρώγεται αχόρταγα, έχει ωραία γεύση και σε χορταίνει πολύ εύκολα.Το σταφύλι είναι απόλυτα συνδεδεμένο με την καλοκαιρινή διατροφή μας και είναι πολύ θρεπτικό. Ένα φρούτο που γίνεται γλυκό, κρασί, μπαίνει στη σαλάτα, συνδυάζεται υπέροχα με τυριά, αλλαντικά και κριτσίνια. Η θρεπτική του αξία; σπουδαία.

> Το σταφύλι είναι πλούσιο σε βιταμίνες. Σου δίνει βιταμίνη C, A, B και πολλά μεταλλικά στοιχεία. Για την ακρίβεια, 12 από τα 16 που έχει ανάγκη ο οργανισμός σου. Ειδικά η περιεκτικότητά του σε ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο, σίδηρο, μαγνήσιο, νάτριο επιτάσσει μία σταθερή θέση στο ψυγείο μας.

> Είναι διουρητικό, χάρη στο κάλιο. Κι αυτό σημαίνει ότι καταπολεμά την κατακράτηση των υγρών. Μην μετράς τις ρόγες, φάε άφοβα. Είναι αποτοξινωτικό και βελτιώνει την ποιότητα του δέρματός σου. Δεν είναι τυχαίο φυσικά ότι πολλές αντιγηραντικές κρέμες έχουν το σταφύλι σαν βάση.

> Έχει αντιοξειδωτική δράση. Το σταφυλάκι διαθέτει γερή δόση φλαβονοειδών, τα οποία είναι γνωστά για τις αντικαρκινικές τους ιδιότητες, ειδικά σε μορφές προσβάλλουν το παχύ έντερο, το ήπαρ, το δέρμα και το στήθος.

> Διαθέτει και φυτικές ίνες, οι οποίες συμβάλλουν ευεργετικά ώστε η δυσκοιλιότητα να μην είναι κάτι που να σε αφορά.

> Ακόμα και το κουκούτσι του είναι πολύτιμο. Μην τα αποφεύγεις και μην κάνεις το σφάλμα να ξεφλουδίζεις το σταφύλι. Κάνει καλό η φλούδα.

 

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ