Πόνος στη μέση και σεξ: Οι 2 στάσεις που πρέπει να αποφεύγεις

Οι ερωτικές στάσεις που θα επιβαρύνουν επιπλέον τη μέση σου Vs εκείνες που θα σε ανακουφίσουν.

Ο γνωστός πόνος κάτω χαμηλά στη μέση. Κληροδότημα της αποχής σου από το γυμναστήριο, μιας μόνιμης ευαισθησίας, μιας δισκοπάθειας, ενός κακού στρώματος, της συνήθειάς σου να είσαι κολλημένη στην καρέκλα του γραφείου και να μην την αποχωρίζεσαι παρά μόνο για να πας τουαλέτα. Δεν περνάς καλά κι αυτό βγαίνει και στο σεξ.

Όπου (στο σεξ) σιγά μην σκεφτείς πώς να σταθείς για να μην σε πιάσει κι άλλο η μέση σου. Το πάθος σε κυριεύει και όταν αυτό "σβήνει" κι επανέρχεσαι στη νηφάλια πραγματικότητα, δεν μπορείς να σταθείς σαν άνθρωπος. Πονάς. Υπάρχουν κάποιες στάσεις που σε επιβαρύνουν κι άλλο εκεί που πονάς, τις οποίες καλό είναι ν' αποφεύγεις όταν νιώθεις ενόχληση ή να τις τιμάς με μέτρο. Όπως:

Το Ιεροποστολικό

Αν πονάς χαμηλά στη μέση και ειδικά όταν σκύβεις προς τα μπρος το να τον έχεις από πάνω σου συνέχεια δεν είναι ό,τι καλύτερο. Αντιπροτείνουμε τη στάση Κουτάλι ή την ακόμα πιο κλασική, αντίστροφη του Ιεραποστολικού με σένα από πάνω. Αν επιμένεις και χαλάλι ο πόνος, βάλε τουλάχιστον ένα μαξιλαράκι στη μεση σου.

Ο Δράκος

Μην ψαρώνεις, είναι το ξαπλωτό doggy, δηλαδή εσύ μπρούμυτα και ξαπλωμένη με τη λεκάνη σου ανασηκωμένη, εκείνος επίσης μπρούμυτα (προφανώς) από πάνω σου ελαφρώς ξαπλωμένος. Για να τελειοποιηθεί η διείσδυση, σ' αυτή τη στάση αυθόρμητα θα σηκώνεις τη λεκάνη και άρα θα τουρλώνεις τα οπίσθια, το οποίο είναι όλο λάθος αν έχεις ευαισθησία στη μέση. Λέγεται και στάση της γάτας. Απόφυγέ την. Η καλύτερη εναλλακτική είναι το παραδοσιακό doggy στο οποίο το κορμί σου θα έχει το σχήμα του τραπεζιού και άρα θα στηρίζεται στις παλάμες και τα γόνατά σου ενώ ο κορμός σου θα έχει φυσική κλίση.

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ