Αντιμετώπισε το κρυολόγημα, και όχι μόνο, τρώγοντας αυτές τις τροφές

Ο καλύτερος γιατρός είναι η φύση και ήρθε η ώρα να την εκμεταλλευτείς.

Η μεσογειακή διατροφή είναι αποδεδειγμένα μια από τις πιο ισορροπημένες διατροφές, καθώς είναι πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς και βότανα που βοηθάνε σημαντικά τη λειτουργία του οργανισμού μας και τον θωρακίζουν ενάντια σε κρυολογήματα και ιώσεις. Αν, λοιπόν, περνάς τον χειμώνα σου αγκαλιά με κουβέρτες, θερμόμετρα και χαρμομάντηλα ήρθε η ώρα να εντάξεις στο καθημερινό σου διαιτολόγιο τα παρακάτω πράγματα.

Μπρόκολο

Το πράσινο αυτό λαχανικό είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, βιταμίνη Α και C, κάλιο, σελήνιο, μέταλλα και ιχνοστοιχεία και βοηθάει στην καλή λειτουργία του εντέρου, προστατεύει τα κύτταρα από φθορά, ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση ενώ βοηθάει και στην ενίσχυση του οργανισμού ενάντια στον καρκίνο. Χάρη στα φλαβονοειδή που περιέχονται σε αυτό, η εβδομαδιαία κατανάλωση (2 φορές/ εβδομάδα) μπορεί να μειώσει αισθητά τον κίνδυνο για στεφανιαία νόσο, διαβήτη τύπου 2 και αρκετές μορφές καρκίνου, ενώ περιορίζει τυχόν φλεγμονές και βελτιώνει γενικότερα το ανοσοποιητικό σου σύστημα.

Σκόρδο

Είναι γνωστότερο για τη δράση του στην καταπολέμηση της υψηλής πίεσης, όμως προστατεύει τον οργανισμό και από τις θρομβώσεις, ενώ επιδρά ανασταλτικά στην ανάπτυξη αρτηριοσκλήρωσης μειώνοντας τα επίπεδα χοληστερίνης και τριγλυκεριδίων. Παράλληλα ενισχύει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος, λόγω του μεταλλικού ιχνοστοιχείου γερμάνιο, και με αυτόν τον τρόπο βοηθά τον οργανισμό να αντισταθεί ακόμα και στις καρκινογενέσεις.

Μαϊντανός

Το ονομάζουν ''φυτό της υγείας'' γιατί περιέχει βιταμίνη Α, B, C και όλα τα μεταλλικά άλατα για αυτό καλό είναι να τον βάλεις στη μαγειρική σου και να προτιμάς να χρησιμοποιείς κυρίως φρέσκο, ή αν δεν γίνεται να τον προσθέτεις προς το τέλος του μαγειρέματος για να διατηρείται η μυρωδιά και η θεραπευτική δράση του. Πιστεύεται ότι καταπολεμά την υπέρταση, την αμηνόρροια ή τη δυσμηνόρροια και δρα κατά της διάρροιας. Οι σπόροι του καθαρίζουν τα έντερα από τα αέρια, ενώ ο χυμός του έχει αντιπυρετική δράση. Βοηθά επίσης στη δυσπεψία και μαλακώνει το βήχα.

Κόκκινο κρασί

Είναι γεγονός πως το κόκκινο κρασί βοηθάει σημαντικά την υγεία του οργανισμού μας, είχες σκεφτεί όμως ότι μπορεί να ενισχύσει τον οργανισμό σου ενάντια στον καρκίνο του μαστού και του προστάτη, την καρδιοπάθεια και την αρτηριοσκλήρωση; Οι πολυφαινόλες και οι αντιοξειδωτικές ουσίες που προέρχονται από τη φλούδα και το κουκούτσι του σταφυλιού ευθύνονται για όλα αυτές τις θεραπευτικές ιδιότητες, για αυτό και αξίζει να το εντάξεις στη διατροφή σου (με μέτρο πάντα και τη συμβουλή ενός διατροφολόγου).

Καρύδια

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι τα καρύδια μειώνουν τη χοληστερίνη καθώς περιέχουν πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, που έχουν ευνοϊκή επίδραση στο σύστημα πήξης του αίματος και στη ρύθμιση της καρδιακής συχνότητας. Επίσης η κατανάλωσή τους μειώνει τη συγκέντρωση λιοπρωτεϊνών χαμηλής πυκνότητας (LDL), που σχετίζονται με την εμφάνιση καρδιαγγειακών παθήσεων. Προσοχή μην το παρακάνεις όμως γιατί είναι πλούσια σε λίπη, για αυτό σε κάθε περίπτωση συμβουλεύσου τον διατροφολόγο σου για τις ποσότητες που χρειάζεται να τρως.

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ