Η γυμναστική που μπορείς να κάνεις αν σε πονάνε τα πόδια σου από τα τακούνια

Μην αφήσεις την αγάπη σου για το ύψος να σε πάει πίσω στις προπονήσεις σου.

Τα τακούνια πονάνε - ειδικά αν δεν τα έχεις συνηθίσει ή τα φοράς πολλές ώρες στο γραφείο ή αν βγεις για χορό (τι φάση με τα πεζοδρόμια του κέντρου πια;!). Στην πατούσα σου έχει χιλιάδες νευρικές απολήξεις, κι έτσι όταν καταπονείς τα πόδια σου, ο συναγερμός για την κούραση και τυχόν φλεγμονές γίνεται ακόμα πιο έντονος.

Αν, λοιπόν, την επόμενη μέρα θες να πας στο γυμναστήριο, μην αφήσεις τα πονεμένα σου πόδια να είναι δικαιολογία για να μην το κάνεις. Μπορείς απλά να αλλάξεις λίγο το πρόγραμμα της προπόνησής σου για να μην φύγεις με μεγαλύτερο πόνο.

1. Κολύμπι

Με μια βουτιά στην πισίνα και μερικά μέτρα μέσα στο νερό, γυμνάζεις όλο σου το σώμα, εκτός από τις πατούσες σου: τα χέρια, τον κορμό, την πλάτη και τα πόδια σου. Άσε που θα ανακουφίσει και το πονεμένο τμήμα των ποδιών σου.

2. Pilates

Ακόμα και στις ασκήσεις που θα χρειάζεται να στηρίζεσαι στα πόδια σου, θα έχεις από κάτω σου το ειδικό στρώμα για τις Pilates κι έτσι θα ελαχιστοποιηθεί ο πόνος.

3. Κοιλιακοί

Χρησιμοποίησε ένα στρώμα γυμναστικής και επικεντρώσου σε διαφορετικές ασκήσεις κοιλιακών για τις οποίες δε θα χρειαστεί να σταθείς στα πόδια σου. Απόφυγε τη σανίδα και προτίμησε τους κλασικούς κοιλιακούς, τα crunches, ή και τους πλάγιους.

TAGS:

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ