Προσπαθείς να χάσεις κιλά; Το βραδινό που θα αυξήσει το μεταβολισμό σου

Αν θέλεις να μειώσεις το βάρος σου τότε το βραδινό σου γεύμα πρέπει να είναι πολύ συγκεκριμένο.

Είμαι σίγουρη ότι έχεις ακούσει πολλές θεωρίες για το βραδινό γεύμα. Ότι πρέπει να μην περιέχει υδατάνθρακες, ότι πρέπει να το έχεις φάει μέχρι τις 8, ότι πρέπει να αποφεύγεις τα φρούτα. Μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι ισχύουν; Όχι. Μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι δεν ισχύουν; Πάλι όχι. Εξάλλου κάθε μεταβολισμός είναι διαφορετικός και αν για εσένα λειτουργεί το να παίρνεις το δείπνο σου στις 8 και όχι στις εννιά ή στις δέκα, οφείλεις να "ακούσεις" το σώμα σου.

Αυτό που μπορώ να σου πω είναι πως αν προσπαθείς να χάσεις κιλά ένα συστατικό που σίγουρα υπάρχει στην κουζίνα σου μπορεί να υποβοηθήσει σημαντικά τη διαδικασία.

Όπως πιθανώς να γνωρίζεις ήδη, το βράδυ ο ρυθμός των καύσεων μειώνεται. Αυτό που μπορείς να κάνεις για να τον ενισχύσεις είναι να καταναλώσεις τροφές που επιταχύνουν το μεταβολισμό. 

Σύμφωνα με την Elissa el Hadj, personal trainer και καθηγήτρια pilates με έδρα το Λονδίνο, αν θέλεις να μειώσεις το βάρος σου και ειδικά το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς, τότε χρειάζεται το βραδινό σου γεύμα να περιέχει θερμογόνες τροφές.

 

«Θερμογόνες» θεωρούνται οι τροφές που ενισχύουν τις καύσεις επιταχύνοντας τον μεταβολισμό και μέσα στη λίστα θα βρεις μπαχαρικά όπως το πιπέρι καγιέν, τον κουρκουμά και το ginger, αλλά και πρωτεΐνες όπως κρέας και άπαχος κιμάς. Τα εν λόγω συστατικά και τρόφιμα αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματος, πράγμα που σημαίνει ότι το σώμα καταναλώνει περισσότερη ενέργεια (άρα θερμίδες) για να ζεσταθεί. 

Απλό και αποτελεσματικό.

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ