Τα μυστικά των ανθρώπων που δεν έχουν κάνει ποτέ δίαιτα στη ζωή τους

Χρήσιμες συμβουλές διατροφής με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Δίαιτας, αχρείαστη να 'ναι.

Στις 6 Μαΐου 1992 η Μέρι Έβανς-Γιανγκ, επικεφαλής της αντιδιαιτικής καμπάνιας στη Μεγάλη Βρετανία, πρώην ασθενής με ανορεξία και συγγραφέας του μπεστ σέλερ "Τα έχεις όλα, χωρίς να κάνεις δίαιτα" είδε ένα μεγάλο της όνειρο να γίνεται πραγματικότητα: Η Παγκόσμια Ημέρα κατά της Δίαιτας είναι μια αφορμή για να θυμηθούμε και να θυμήσουμε πως ο αγώνας για αδυνάτισμα έχει πολλά σκοτεινά σημεία, γίνεται εύκολα εμμονή, αδυναμία, διαστρέβλωση της αληθινής εικόνας του σώματος, μια παθολογική κατάσταση όπου τα κιλά είναι πάντα ο "εχθρός".

Σήμερα επιβάλλεται να επαναλάβουμε πως το κάθε σώμα έχει τη δική του ομορφιά, πως το αδύνατο δεν είναι το ιδανικό και πως οι διακρίσεις σε βάρος των ανθρώπων με περιττό βάρος είναι μια συμπεριφορά που πρέπει να καταγγέλεται σε κάθε περίπτωση.

Η σωστή διατροφή ας έχει σαν αφορμή την καλή υγεία πρωτίστως και μετά όλα τα υπόλοιπα, τα οποία εννοείται πως είναι πολύ θεμιτά. Κανείς δεν δαιμονοποιεί την επιθυμία για ένα υγιές, καλλίγραμμο σώμα. Αλλά οι στερήσεις πρέπει να έχουν λόγο και περιορισμό. Αν λοιπόν θες να ζήσεις μια ζωή χωρίς ούτε μια μέρα στερητικής δίαιτας, κάνε βίωμά σου τις παρακάτω ρεαλιστικές συμβουλές και δεν θα χρειαστεί ποτέ ξανά να πεις "από Δευτέρα".

Αναρωτιέσαι τι τρώνε και τι πίνουν οι άνθρωποι που δεν κάνουν δίαιτα, αλλά παρόλα αυτά έχουν αξιοζήλευτο σώμα;

> Δεν αφήνουν τα γεύματά τους στην τύχη. Ξέρουν τι θα φάνε πριν πεινάσουν

> Γυμνάζονται τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα

> Έχουν μάθει να πίνουν τουλάχιστον ενάμιση λίτρο νερό

> Επιτρέπουν στον εαυτό τους μια ημέρα παρασπονδίας μέσα στην εβδομάδα, ώστε να φάνε ό,τι θέλουν

> Τρώνε σπιτικό φαγητό

> Ελέγχουν τις μερίδες τους

> Αν μια μέρα έχουν φάει πιο πολύ απ' ό,τι συνήθως, την επόμενη καταναλώνουν γεύματα χωρίς πολύ άμυλο

> Δεν είναι εθισμένοι στα αναψυκτικά

> Πίνουν 1-2 ποτά την εβδομάδα, ως social drinkers κι όχι γιατί το έχουν ανάγκη

> Τρώνε τουλάχιστον 1 ώρα πριν τον ύπνο

> Τρώνε με το "μυαλό" κι όχι με την "καρδιά" ώστε να ξέρουν πότε να σταματήσουν

> Πίνουν πράσινο τσάι

> Περπατάνε όσο περισσότερο μπορούν

> Βάζουν στη σαλάτα και στο φαγητό τους ελαιόλαδο και πάντα με μέτρο

> Μπορούν ν' αντισταθούν σε μια ολόκληρη μερίδα γλυκού τρώγοντας το μισό ή προλαβαίνουν την υπογλυκαιμία τρώγοντας λίγη μαύρη σοκολάτα κάθε μέρα

> Τηρούν όσο μπορούν τον κανόνα των 5 γευμάτων, τρώγοντας ενδιάμεσα υγιεινά σνακ

> Αποφεύγουν το πολύ αλάτι

> Τα πάνε καλά με τροφές όπως κινόα, ανάλατοι ξηροί καρποί, βρώμη

>Δεν τρώνε πάνω από 2 γεύματα με άμυλο την ημέρα

> Απολαμβάνουν το φαγητό τους τρώγοντας αργά κι αυτό τους βοηθάει να μην τρώνε πάνω από το κανονικό

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ