Πονάει η μέση σου; Οι 4 στάσεις της yoga που θα σε ανακουφίσουν

Οι 4 στάσεις της yoga που σε βοηθούν να μειώσεις τον πόνο και να χαλαρώσεις.

Ξέρω τι σκέφτεσαι. Όταν σε πονάει η μέση σου, το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις είναι να γυμναστείς. Η yoga όμως είναι μία ειδική κατγορία από μόνη της, που συνδυάζει τη χαλάρωση με την ελαφριά άσκηση, ανάλογα με το είδος που επιλέγεις. Αλλά στην προκειμένη περίπτωση, λύνει τους μυικούς κόμπους και σε απαλλάσσει από τη συσσωρευμένη ένταση στο σώμα.

 

Έρευνες δείχνουν ότι ένα μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων, είτε είναι καθιστοί, είτε στέκονται όρθιοι για πολλές ώρες, βιώνουν έντονους πόνους χαμηλά στη μέση. Αν έχεις αποκλείσει κάποιο πιθανό παθολογικό αίτιο και δεν αθλείσαι, μπορείς να δοκιμάσεις κάποιες απλές στάσεις yoga που βοηθούν στο να αποκτήσεις περισσότερη ευλυγισία και να κάνεις stretching στα βεβαρημένα σημεία. Αν θέλεις να κάνεις μόνη σου yoga στο σπίτι ή τις διακοπές, ακολούθησε απλά τα παρακάτω βήματα.

Γάτα-Αγελάδα

Ισορρόπησε στα χέρια και τα γόνατα ενώ τα τεντώνεις ώστε να νιώσεις τη μέση σου να μπαίνει προς τα μέσα. Έπειτα ανασήκωσε τη λεκάνη σου, φέρνοντας το σαγόνι προς το στήθος για να δημιουργήσεις ένα τόξο.

Δες κι αυτό: Έντονη ή αγχολυτική γυμναστική; Δες ποια είναι η σωστή ώρα της ημέρας για καλύτερα αποτελέσματα

Θέση εμβρύου

Είναι ο πιο ασφαλής τρόπος να λυγίσεις τη σπονδυλική σου στήλη. Γονάτισε μπρούμυτα βάζοντας το κεφάλι σου σε ένα μαξιλάρι. Ο στόχος είναι να νιώσεις άνετη και ξεκούραστη.

 

Κόμπρα

Γίνε φίδι ξαπλώνοντας μπρούμυτα με ελαφρώς ανοιχτά πόδια, βάζοντας τους αγκώνες πίσω στη μέση με τα χέρια ίσια. Σήκωσε αργά το στήθος με βαθιά εισπνοή ενώ πιέζεις τη λεκάνη στο στρωματάκι για σωστή υποστήριξη.

 

Καθιστές

Σε αυτό το βίντεο θα δεις πώς θα ισιώσεις τη σπονδυλική στήλη σου με καθιστές στάσεις της yoga, που βοηθούν σε αυτό που λέμε «ξεπιάσιμο».

 

TAGS:

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ