O personal trainer της Jennifer Lopez αποκαλύπτει πώς θα αποκτήσεις τους κοιλιακούς της

Ο γυμναστής της J.Lo σου δίνει τα tips που έχουν κάνει τους κοιλιακούς της, το σήμα κατατεθέν της.

Ο Gunnar Peterson προπονεί τα πιο γνωστά κορίτσια της showbiz, μεταξύ αυτών την Kendall Jenner, την Khloe Kardashian και την Jennifer Lopez. Η τελευταία αποτελεί ακόμα μεγαλύτερο fitness πρότυπο, γιατί (κρατήσου) μόλις έκλεισε τα 50. Εκτός από το λαμπερό δέρμα της, τι είναι αυτό που βλέπεις στην Jennifer και αναρωτιέσαι πώς στο καλό τα καταφέρνει; Τους κοιλακούς- τρίλιζα που διαθέτει.

Διάβασε κι αυτό: Σε αυτήν την άσκηση ορκίζεται η Jennifer Lopez για να έχει τους κοιλιακούς που βλέπεις

Η show woman και μάνα δύο παιδιών δεν τα καταφέρνει με σοκολατίνες και καθιστική ζωή. Ο Gunnar μας λέει ότι οφείλει την επίπεδη κοιλιά της στα βάρη αντίστασης και στα λάστιχα. «Όταν γυμνάζεις την περιοχή των κοιλιακών, φρόντισε να το κάνεις και με τους άνω πλάγιους και χαμηλά στην περιοχή των γοφών. Τέλος, μην ξεχνάς τη μέση, που είναι πολύ σημαντικό μέρος του κορμού και για αυτό χρειάζονται ασκήσεις ενδυνάμωσης του κορμού με βάρη.

Δες κι αυτό: Οι 5 τροφές που "εξολοθρεύουν" το λίπος στην κοιλιά

Αρκεί όμως μόνο η γυμναστική; Ο προπονητής των celebrities μας υπενθυμίζει ότι η πιο υγιεινή διατροφή είναι αυτή που είναι όσο πιο φυσική γίνεται και δεν έχει υποστεί επεξεργασία. Οι σύνθετοι υδατάνθρακες πρέπει να αποφεύγονται τις βραδινές ώρες, ενώ η επαρκής ποσότητα πρωτεΐνης κρίνεται ως απαραίτητη. Η Jennifer Lopez πίνει πολύ νερό για να μένει ενυδατωμένη (όπως πρέπει να κάνεις κι εσύ), ενώ κλείνει τα tips προτρέποντάς μας να απολαμβάνουμε ένα cheat meal (δηλαδή γεύμα, και όχι ολόκληρη ημέρα) μία φορά την εβδομάδα.

Κεντρική Φωτογραφία: Evan Agostini/Invision/AP

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ