7 διατροφικές συμβουλές απώλειας βάρους απ' όλο τον κόσμο

Πώς αδυνατίζουν οι Βραζιλιάνες; οι Πολωνές; οι Ταϋλανδές;

Η σωστή διατροφή έχει καθολικούς κανόνες. Τα πολλά τηγανητά παχαίνουν απ' όπου κι αν είσαι. Εννοείται ότι το DNA παίζει ρόλο, κάποιες γυναίκες έχουν περισσότερη κυτταρίδια από κάποιες άλλες. Από τις συνετές μερίδες των Γάλλων μέχρι τα φασόλια των Βραζιλιάνων, κάθε λαός έχει τα μυστικά του. Διατροφικά tips για αδυνάτισμα από διάφορα μέρη του κόσμου.

#1 Ταϋλάνδη: Τα καυτερά και τα πικάντικα μπαχαρικά στο φαγητό ενεργοποιούν το μεταβολισμό σου, δημιουργούν αίσθημα κορεσμού και σε κάνουν να τρως πιο αργά.

#2 Βραζιλία: Προσοχή στα συνοδευτικά. Να προτιμάς μισή μερίδα ρύζι και αντίστοιχη ποσότητα φασολιών. Ένας συνδυασμός πλούσιος σε φυτικές ίνες που σταθεροποιεί τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.

#3 Ινδονησία: Στο Ισλάμ το λένε Ραμαζάνι και είναι το διάστημα κατά το οποίο οι πιστοί δεν τρώνε φαΐ, δεν πίνουν νερό από την ανατολή μέχρι τη δύση του ήλιου 'ωστε να πετύχουν τη σωματική κάθαρση. Ευρύτερα λέγεται διαλειπούσα νηστεία ή fasting και είναι η αποχή για αρκετές ώρες από το φαγητό. Νερό δεν πρέπει να σταματάμε να πίνουμε ποτέ. To fasting απότελεί δημοφιλή αν και αμφιλεγόμενη διατροφική τάση και περιορίζει το φαγητό για 8 ώρες. Είναι δηλαδή σαν να μπορείς να φας από την ώρα που ξυπνάς και για τις επόμενες 8 ώρες. Πας για ύπνο νηστική, εν ολίγοις.

#4 Πολωνία: Να τρως σπιτικό και λιγότερο από έξω, αν θες να είσαι υγιής και αδύνατη. Κορμάρες οι Πολωνές, να τα λέμε κι αυτά.

#5 Γερμανία: Μην παραλείπεις ποτέ το πρωινό σου. Οι Γερμανοί τηρούν τα λόγια τους. Το 75% τρώει πρωινό καθημερινά. Οι Αμερικανοί, ένας από τους πιο παχύσαρκους λαούς του πλανήτη, τηρεί τον κανόνα κατά 44%.

#6 Δανία: Πήγαινε στη δουλειά με το ποδήλατο. Βέβαια, στην Κοπεγχάγη, το Άμστερνταμ και στις υπόλοιπες πόλεις του κόσμου που ο κόσμος πάει στη δουλειά με το ποδήλατο, υπάρχουν παντού ποδηλατόδρομοι. Με φαντάζεσαι εμένα να φτάνω κάθε πρωί στη Συγγρού με το ποδήλατο μέσω Ποσειδώνος; όπως και να 'χει, η καθημερινή ήπιας μορφής σωματική άσκηση κάνει καλό.

#7 Γαλλία: Λίγο απ' όλα και μην βιάζεσαι να σηκωθείς από το τραπέζι. Μερακλήδες οι Γάλλοι, τρώνε σιγά σιγά, αποφεύγουν να δειπνούν μόνοι τους, αλλά μαζί με την υπόλοιπη οικογένεια ώστε να μιλάνε κιόλας. Η επιτραπέζια κουβέντα κάνει το πιρούνι να κινείται πιο αργά και με σύνεση από το πιάτο προς το στόμα.

SHARE

Clinique Beautylike

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ