Το προϊόν που πωλείται κάθε 15’’ σε όλο τον κόσμο

Plus: Το συγκεκριμένο προϊόν έχει συγκεντρώσει 116 βραβεία ομορφιάς και 38 πατέντες ευρεσιτεχνίας.

Όχι δέκα αλλά εικοσιπέντε χρόνια έρευνας χρειάστηκαν για να να δημιουργηθεί το ULTIMUNE Power Infusing Concentrate. Σήμερα,  έχοντας συγκεντρώσει  116 βραβεία  Βραβεία Ομορφιάς  περισσότερα από κάθε άλλο προϊόν στην ιστορία των 145 ετών της Shiseido- το ULTIMUNE έρχεται να ανανεωθεί, ενσωματώνοντας στη σύνθεσή του, τη νέα ImuGeneration Technology™  προκειμένου να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την εσωτερική άμυνα του δέρματος. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο πως από τότε που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2014, ένα μπουκάλι ULTIMUNE πωλείται κάθε 15''.

Εμπλουτισμένο με τη νέα ImuGeneration Technology™, που ενισχύει συνεχώς την ικανότητα του δέρματος να ενεργοποιεί τη δύναμη εκ των έσω, το ULTIMUNE προλαμβάνει και αντιμετωπίζει τις φθορές ενώ το δέρμα εμφανίζεται πιο λείο, σφριγηλό και ανθεκτικότερο από ποτέ. Εξάλλου, «αισθάνομαι όμορφα σημαίνει αισθάνομαι υγιής».

A post shared by SHISEIDO (@shiseido) on

 

Κι αν επιθυμείς ένα όμορφο, υγιές δέρμα που λάμπει απ’ το εσωτερικό του, η ανανεωμένη σύνθεση του ULTIMUNE, διατηρεί το δέρμα προστατευμένο ακόμα και σε άσχημες συνθήκες, ενώ εμφανίζεται ολοένα και πιο υγιές με την πάροδο του χρόνου. Έχει πλούσια υφή που απορροφάται άμεσα από την επιδερμίδα, χαλαρωτικό άρωμα, είναι ιδανικό για κάθε τύπο δέρματος, ενώ, μετά από 4 εβδομάδες χρήσης, το 86% των γυναικών είπαν ότι δεν μπορούσαν να φανταστούν την καθημερινή τους ρουτίνα περιποίησης χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν.

A post shared by Koharu Sugawara (@kokokoharu) on

A post shared by SHISEIDO (@shiseido) on

 

Όσο για το νέο πρόσωπο- νέα παγκόσμια καμπάνια #StrongSouls, θα δεις να πρωταγωνιστεί η διάσημη χορεύτρια από την Ιαπωνία, Koharu Sugawara (αξίζει το follow σου στο Instagram), η οποία ξεκίνησε να μαθαίνει χορό όταν ήταν πολύ μικρή και κυνήγησε το όνειρό της μέχρι το Los Angeles το 2010.

A post shared by Koharu Sugawara (@kokokoharu) on

A post shared by Koharu Sugawara (@kokokoharu) on

 

A post shared by SHISEIDO (@shiseido) on

 

Μπες κι εσύ στην παρέα μας στο Facebook. Σε περιμένουμε!

TAGS:

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ