Οι 4 στάσεις yoga που θα σου χαρίσουν πιο δυνατούς κοιλιακούς

Από το στομάχι "πετραμέλι", εσύ θα κρατήσεις μόνο το πρώτο συνθετικό.

Πόσες και πόσες φορές δεν σου έχουμε μιλήσει για τα πολλαπλά οφέλη της yoga στον οργανισμό, τόσο σε ψυχολογικό όσο και σωματικό επίπεδο κι αυτό γιατί ο συνδυασμός των αναπνοών, της μυικής ενδυνάμωσης και του stretching που προσφέρει καταφέρνει να σε γυμνάζει σε βάθος, χαρίζοντάς σου παράλληλα και πνευματική ανάταση.

Δεν είναι επίσης λίγες οι φορές που έχουμε θίξει τα αποτελέσματα που μπορεί να έχει η yoga ως είδος άσκησης όχι μόνο συλλογικά στο κορμί σου, αλλά και σε μεμονωμένες περιπτώσεις, για σένα που στοχεύεις σε συγκεκριμένα σημεία του σώματός σου.

Αν, λοιπόν, είσαι στη φάση που σε απασχολούν οι κοιλιακοί σου, σου έχουμε τις 4 στάσεις yoga που θα τους δυναμώσουν και θα σου χαρίσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Τσέκαρε το βίντεο που ακολουθεί και λάβε δράση.

 

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ