ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Oι ασκήσεις που θα σφίξουν απίστευτα τους γλουτούς σου γίνονται σε μόλις 5 λεπτά

Unsplash

Γλουτοί, το πίσω «επίμαχο» μέρος του σώματός σου. Η μεγαλύτερη μυική ομάδα του σώματός σου που όταν γυμνάζεις ωφελείσαι, όχι μόνο με καλογυμνασμένα οπίσθια, αλλά και με μία πιο δυνατή μέση, αλλά και με ευλυγισία. Αν στόχος σου είναι οι γλουτοί σου να πάρουν «τα πάνω τους», το παρακάτω πρόγραμμα γυμναστικής είναι το μέσο. Ασκήσεις στοχευμένες που δεν παίρνουν πάνω από 5 λεπτά. Γρήγορα μεν, πρόχειρα όχι.

Γιατί, ποιος σου είπε ότι χρειάζεται να δαπανήσεις πολύ χρόνο στην άσκηση; αν ξέρεις τι θέλεις και πώς να το κάνεις, η γυμναστική δεν θα σου παίρνει χρόνο. Μπορείς να επαναλαμβάνεις το πρόγραμμα καθημερινά ή μέρα παρά μέρα. Πάτα το play και βάλε το workout στο πρόγραμμα. Με συνέπεια οι γλουτοί σου θα ανορθωθούν, τα οπίσθιά σου θα σφίξουν και η πίσω πλευρά σου θα αποκτήσει γράμμωση.