ΣΟΥΡΕΑΛ ΣΤΙΓΜΗ

Η influencer που έβγαλε 14 εκατομμύρια μέσα σε 1 εβδομάδα στο άλλο TikTok

Intagram.com/zheng.xiangxiang2

Η Κινέζα Zheng Xiang Xiang, δημοσιεύει live βίντεο στο Douyin – κινεζική εκδοχή του TikTok  και επιδεικνύει διάφορα προϊόντα για μόλις 3 δευτερόλεπτα το καθένα, συγκεντρώνοντας έτσι 100 εκατομμύρια γιουάν (14 εκατομμύρια δολάρια) κάθε εβδομάδα. Δεν είναι η μόνη. Στην Κίνα, οι influencers βγάζουν τα προς το ζην κάνοντας τους διαδικτυακούς πλασιέ. 

Οι Κινέζοι influencers είναι πλασιέ

Δειγματίζουν προϊόντα σε βιντεάκια και απαντούν live στα σχόλια. Η Zheng Xiang Xiang είναι η εξαίρεση. Κάνει την πιο σουρεαλιστική προώθηση προϊόντων που θα δεις ποτέ. Μέσα σε 3 δευτερόλεπτα διαφημίζει ρούχα, ηλεκτρικά είδη μέχρι και επιθέματα περιόδου. Σε όλη τη διάρκεια της διαδικτυακής εκπομπής της, η βοηθός της σπρώχνει ένα πορτοκαλί κουτί προς το μέρος της κι η Influencer το κρατά, αναφέρει την τιμή του (κάτω από 2€) και το πετάει απότομα στην άκρη. Το ανέκφραστο πρόσωπό της και η αστραπιαία τεχνική πώλησης που χρησιμοποιεί, ειναι οι λόγοι που έγινε viral. Περιέργως, έχει το άγγιγμα του Μίδα. Ό,τι πιάσει το χέρι της, ξεπουλά. Και κάνει τζίρο 14 εκατομμύρια την εβδομάδα. Ασύλληπτο.

Σύμφωνα με το Unilad, η πλατφόρμα εισήγαγε κανόνα για να αποτρέψει τις περιπτώσεις αντιγραφής και έτσι από τις 27 Οκτωβρίου, απαγόρευσε στους πωλητές να παρουσιάζουν προϊόντα χωρίς να δίνουν κάποιες βασικές πληροφορίες για αυτά. Όσοι Influencer παραβιάζουν τους περιορισμούς αντιμετωπίζουν πρόστιμο ή ακόμη και να κλείσουν τους λογαριασμούς τους.

Παρά τον ελάχιστο χρόνο έκθεσης, τα προϊόντα που προωθεί η Zheng γίνονται ανάρπαστα. Η λογική της πώλησης είναι παρόμοια με ένα σενάριο buzzer-beater παιχνιδιού, όπου οι θεατές πρέπει να αποφασίσουν γρήγορα να κάνουν μια αγορά, με βάση μια φευγαλέα ματιά του προϊόντος. Η απίστευτη ικανότητα της Zheng να αιχμαλωτίζει το κοινό της μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, είχε ως αποτέλεσμα να κερδίσει πάνω από 14 εκατομμύρια δολάρια σε μια μόνο εβδομάδα.

Η Zheng Xiang Xiang έχει ως influencer πάνω από 5 εκατομμύρια followers στο Douyin. Δεν είναι τυχαίο ότι το 50% των νέων της Gen-Z αμερικάνικης γενιάς θέλει να κάνει καριέρα ως content creator και Influencer. Και εννοείται το γραφείο τους θα είναι το TikTok.

Δεν χρειάζεται να ξέρουν καν πώς να κάνουν ποιότικα βίντεο. Αρκεί να έχουν μια κάμερα κινητού. Η επιρροή είναι προσβάσιμη. 3 στους 10 νέους θα πλήρωναν για να γίνουν influencers σύμφωνα με την έρευνα του Morning Consult.