PROFILE

Alix Earle: Πώς ένα κορίτσι με ακμή έγινε η διάσημη κολλητή σου στο TikTok

Alexander Tamargo/Getty Images

H Alix Earle έκανε το Get Ready With Me εμπορική επιχείρηση. Υπάρχουν άπειροι δημιουργοί περιεχομένου σε Instagram, YouTube και TikTok. Εκείνη κατάφερε να ξεχωρίσει γιατί ήταν ευάλωτη. Έδειχνε ρουτίνες περιποίησης μιλώντας για την κατάθλιψη που της δημιούργησε η οζώδης ακμή κλαίγοντας και καθημερινά οι followers της αυξάνονταν (γιατί τη βλέπαμε να ετοιμάζεται για να πάει στο πρωτοχρονιάτικο πάρτι της Miley Cyrus). 

 

 

 

Μετράει ήδη 5,8 εκατομμύρια followers στο TikTok. Γιατί οι περισσότερες γυναίκες που την ακολουθούν ταυτίζονται με κάποιο τρόπο μαζί της (και το λένε στα σχόλια που της γράφουν κι εκείνη πάντα απαντά). Έκανε μόδα το λευκό eyeliner κι εξαιτίας της αγοράσαμε τα Drunk Elephant Sunshine Drops. Η 22χρονη Alix Earle ξεκίνησε να ποστάρει βιντεάκια από το ακατάστατο φοιτητικό της δωμάτιο και τα πάρτι στο κολέγιο και σήμερα μένει σε επικό λοφτ στο Μαϊάμι και έχει δική της σειρά καλλυντικών σε συνεργασία με τα Benefit Cosmetics. 

@alixearle I got way too hyper at the end hahahah ♬ original sound – alix earle

Keep It Real

Απομυθοποιεί την εικόνα της τέλειας γυναίκας χωρίς προσπάθεια. Μοιάζει να ενδιαφέρεται για σένα που την παρακολουθείς στο TikTok καθισμένη στη λεκάνη της τουαλέτας σου. H Alix Earle καταφέρνει να μοιάζει προσιτή, οικεία. Περιέργως, είναι το κορίτσι της διπλανής πόρτας (σε μια προνομιούχα γειτονιά, ο πατέρας της έχει κατασκευαστική εταιρεία). Μπορεί να έστειλες ένα βίντεο της στις φίλες σου και να έγραψες «ΕΓΩ». Κι αυτό είναι το μόνο που μετράει πλέον στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ταύτιση

@alixearle Ive gotten a lot of questions about my skincare journey on accutane. This is just my experience with accutane. #notapaidpromotion ♬ original sound – alix earle

Η κοπέλα της διπλανής πόρτας έγινε το brand name Alix Earle

Η μόνη συμβουλή που δίνει είναι το μεγαλύτερο μάθημα ζωής: μπορείς να ξεπεράσεις τα πάντα. Δεν ξέρει γιατί το #GRWM έγινε τόσο δημοφιλές. Ξέρει ότι οι αφιλτράριστες φωτογραφίες της ήταν αυτό που έφερνε τον κόσμο στο url της. Την στιγμή που ξεστόμισε το «νιώθω χάλια και δεν μπορώ να βλέπω το πρόσωπό μου στην κάμερα», ο αλγόριθμος την εκτόξευσε. Έγινε διάσημη επειδή είχε ακμή και το έδειξε. Το μοιράστηκε για να βοηθήσει τον εαυτό της και (ίσως) κάποιον άλλο. Και στη συνέχεια, απαντούσε στα DM. Ήταν ειλικρινής κι αυτό την έκανε αξιολάτρευτη.

Εννοείται ότι ξεκίνησε με χορευτικά βιντεάκια στο TikTok, η μαζική δημοφιλία της όμως ήρθε όταν έκανε ένα βίντεο που έδειχνε την ακμή της πριν και μετά το μακιγιάζ. Οι άνθρωποι στα σχόλιά της άρχισαν να την ρωτούν για τη ρουτίνα του μακιγιάζ της και εκείνη κατάλαβε τη θέση της. Και τώρα οι μεγαλύτερες εταιρείες καλλυντικών θέλουν να συνεργαστούν μαζί της. Ξέρουν ότι το φαινόμενο Alix Earle, πουλάει.

Αν από μισογυνικά ένστικτα θέλεις να της κολλήσεις κάποια ταμπέλα ξανθιάς ελαφρότητας, να σε ενημερώσουμε ότι υπάρχει υποτροφία με το όνομά της (κλικ εδώ για του λόγου το αληθές) στο πανεπιστήμιο του Μαϊάμι (στη σχολή Patti and Allan Herbert Business School). Η ίδια μετά την αποφοίτησή της (με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων) έκανε τη δωρεά. Η συμβουλή της Alix Earle προς τις νεαρές γυναίκες είναι απλή, αλλά ισχυρή: «Βάλτε μεγάλους στόχους. Μην αφήσετε κανέναν να σας πει “όχι”. Και μην φοβάστε να αποτύχετε».

Οι εταιρείες βλέπουν την Alix Earle σαν μια μαγική νεράιδα που με το ραβδάκι της στο TikTok μπορεί να εξαφανίσει τα προϊόντα ομορφιάς από τα ράφια. Φυσικά δέχεται κι άπειρες κριτικές, λένε ότι το virality της γιγαντώθηκε επειδή είναι μια αδύνατη, ξανθιά, συμβατικά ελκυστική λευκή δημιουργός. Το αν φταίει ο «αλγόριθμος» ή οι άνθρωποι που τον χρησιμοποιούν, είναι ένα άλλο θέμα συζήτησης.