ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Θέατρο του Νέου Κόσμου: Εφοπλιστής διακόπτει την παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου

Unsplash

Ένα απίστευτο περιστατικό έζησαν όσοι βρέθηκαν την Πέμπτη, 9 Μαρτίου στο Θέατρο του Νέου Κόσμου για να παρακολουθήσουν την παράσταση Πεταλούδες στο στομάχι, σε σκηνοθέσια του Κωνσταντίνου Ρήγου. Ένας από τους θεατές και συγκεκριμένα ο Αλέξανδρος Κωνσταντίνος Βερνίκος, διέκοψε τη ροή της παράστασης και απηύθυνε άκοσμους και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς προς τους ηθοποιούς που βρίσκονταν στη σκηνή.

Σύμφωνα με πληροφορίες του NEWS24/7 ο Αλέξανδρος Κωνσταντίνος Βερνίκος, είναι εφοπλιστής και μάλιστα συγγενής του Βίκτωρα Βερνίκου που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον φετινό διαγωνισμό της Eurovision που θα διεξαχθεί στο Liverpool. Όπως αναφέρει το Θέατρο του Νέου Κόσμου σε σχετική ανακοίνωση, ο εν λόγω θεατής απηύθυνε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς στους ηθοποιούς και έτσι το θέατρο, κινήθηκε άμεσα νομικά προκειμένου μέσω εξωδίκου να προστατεύσει τους συντελεστές της παράστασης, τους εργαζόμενους σε αυτό και το σύνολο του κοινού.

Θέατρο του Νέου Κόσμου: «Διαμαρτυρηθήκαμε εντόνως εξωδίκως»

«Την Πέμπτη, 9 Μαρτίου 2023, στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, κατά τη διάρκεια της παράστασης Πεταλούδες στο στομάχι, ο θεατής, κ. Αλέξανδρος Κωνσταντίνος Βερνίκος απηύθυνε προς τους ηθοποιούς της παράστασης χαρακτηρισμούς, που για λόγους κοσμιότητας δεν θα επαναλάβουμε», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο Διευθυνής του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, Μίλτος Σωτηριάδης.

«Μόλις βεβαιωθήκαμε από τους παρισταμένους για την ταυτότητα του συγκεκριμένου, διαμαρτυρηθήκαμε έντονα εξωδίκως. Συμπεριφορές τέτοιου είδους είναι όχι μόνο καταδικαστέες, αλλά και μη αποδεκτές από εμάς, ενώ ταυτόχρονα οφείλουμε να προστατεύσουμε τους ηθοποιούς της παράστασης, όλους τους εργαζόμενους, συντελεστές, θεατές αλλά και το θέατρό μας, που στα 26 χρόνια της λειτουργίας του δεν είχε αντιμετωπίσει ποτέ παρόμοιο ζήτημα.

Ο κ. Βερνίκος μάς απέστειλε επιστολή με την οποία ζητά συγγνώμη για τη συμπεριφορά του. Αποδεχόμαστε τη χειρονομία του και δημοσιεύουμε την επιστολή, με την ελπίδα το θέατρό μας και οι παραστάσεις που ανεβαίνουν (όπως και οι Πεταλούδες στο στομάχι), να προβληματίζουν, αφυπνίζουν, ψυχαγωγούν το κοινό, ώστε, στο μέτρο των δυνάμεών μας, να προχωρήσει η κοινωνία μπροστά, αφήνοντας πίσω της τέτοιου είδους συμπεριφορές», συνεχίζει η σχετική επιστολή.

Επιπλέον η ανακοίνωση που υπογράφει για το Θέατρο του Νέου Κόσμου ο Μίλτος Σωτηριάδης αναφέρει ότι «όσοι εκ των θεατών εκείνης της βραδιάς επιθυμούν να ξαναδούν είτε τις Πεταλούδες στο στομάχι, είτε κάποια άλλη από τις παραστάσεις μας, είναι προσκεκλημένοι σε συνεννόηση με το ταμείο του θεάτρου».

Η επιστολή του Αλέξανδρου Κωνσταντίνου Βερνίκου

Μαζί με την ανακοίνωση του Θεάτρου του Νέου Κόσμου δημοσιεύτηκε και η επιστολή με την οποία απολογήθηκε ο εφοπλιστής Αλέξανδρος Κωνσταντίνος Βερνίκος για το συμβάν, στις 14 Μαρτίου 2023.

«Σε σχέση με το συμβάν που έλαβε χώρα την Πέμπτη, 9 Μαρτίου 2023 στο Θέατρο του Νέου Κόσμου κατά την διάρκεια της παράστασης “Πεταλούδες στο στομάχι” θα ήθελα να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη από τους ηθοποιούς, τους συντελεστές και τους θεατές της παράστασης διότι αντελήφθην ότι με τα λεγόμενά μου δημιούργησα αναστάτωση και τους έθιξα, παρότι δεν είχα οποιαδήποτε τέτοια πρόθεση», έγραψε χαρακτηριστικά ο θεατής.

Λίγα λόγια για την παράσταση

Ο Κωνσταντίνος Ρήγος αφήνεται στην ψυχοτρόπο, την εξαρτητική και παραισθησιογόνο επίδραση του έρωτα και υπογράφει μια παράσταση, που ενσωματώνει το θέατρο, τη μουσική, τον χορό, νέα μέσα και social media.

Η φράση «Πεταλούδες στο στομάχι» περιγράφει τη σωματική αντίδραση του ανθρώπινου οργανισμού, όταν παρατηρείται μείωση της ροής του αίματος στο στομάχι, απέναντι σε μια απειλή ή σε μια κρίσιμη κατάσταση τύπου «fight-or-flight” (μείνε να αντιμετωπίσεις τον κίνδυνο ή τρέξε για να σώσεις τη ζωή σου). Δεν είναι τυχαίο που η φράση έχει συνδεθεί με το συναίσθημα του έρωτα.

Ο Ρ. Α. προσπαθεί να βρει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ίδια του τη ζωή, δηλώνει πανσέξουαλ και insta-ποιητής, επικοινωνεί με όλα τα μοντέρνα μέσα, διασκεδάζει ξέφρενα στα πάρτι, ποστάρει με μανία, αναζητά την προσοχή και την αποδοχή, καταθλίβεται όταν δεν τις βρίσκει, ερωτοτροπεί ακατάπαυστα, έχει απόλυτη ανάγκη από αγάπη, τρελαίνεται από την έλλειψή της, ερωτεύεται, πληγώνεται, και πάλι από την αρχή, ξανά και ξανά μέχρι να γνωρίσει τη Μόλι, που τον εθίζει σαν θανατηφόρο ναρκωτικό. Γύρω του, ένας κύκλος από άτομα που ερωτεύτηκε, που τον πρόδωσαν, που πλήγωσε, που τον ξεπέρασαν, που τον οδηγούν στο τέλος ή τον συνοδεύουν σε μια νέα αρχή.

Μέσα από ένα κολάζ από στιγμιότυπα, κείμενα, βίντεο, τραγούδια, χορό, παρακολουθούμε αποσπασματικά μερικές εβδομάδες από τη ζωή του κεντρικού χαρακτήρα, ενός αντιήρωα του καιρού μας, πλήρως απορροφημένου στην ικανοποίηση της μεγαλύτερης ανάγκης του: της αγάπης.

Εκπρόσωποι της Gen Z, των Millenials, της Generation X, των γενεών που γαλουχήθηκαν με την τεχνολογία των Η/Υ, του ίντερνετ και της δικτύωσης, οι περφόρμερ μάς θέτουν επιπλέον το ερώτημα σε τι διαφέρει ο ψηφιακός από τον αναλογικό έρωτα, πόσο μοιάζει ο έρωτας και ο χωρισμός με βουτιά από ψηλά, πόσο έτοιμοι είμαστε να παίρνουμε το ρίσκο ξανά και ξανά, αν είμαστε διατεθειμένοι να γίνουμε όλοι μας μέλη της Gen L, της γενιάς που πάνω απ’ όλα βάζει την αγάπη.

Με τους ηθοποιούς: Κλέλια Ανδριολάτου, Αλέξανδρος Βαρδαξόγλου, Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος, Ίντρα Κέιν, Δωροθέα Μερκούρη, Κωνσταντίνος Μπιμπής.