WATCHLIST

Λάκης Λαζόπουλος – Open: Η συνεργασία τους λήγει (έστω προς το παρόν)

ndp

Για τηλεοπτικό διαζύγιο έκανε λόγο το ρεπορτάζ του Γιάννη Πουλόπουλου στην εκπομπή η «Φωλιά των Κου Κου» μεταξύ του Λάκη Λαζόπουλου και του Open. Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στην εκπομπή, ο Λάκης Λαζόπουλος θα αφιερωθεί από το ερχόμενο φθινόπωρο στο θέατρο, στο οποίο θα παρουσιάσει μαζί με τον Παύλο Χαϊκάλη και τον Πέτρο Φιλιππίδη στο ρόλο του σκηνοθέτη την γαλλική κωμωδία «Βρε καλώς τους» στο θέατρο Βρετάννια.

Διάβασε κι αυτό: Η Κατερίνα Βρανά διηγήθηκε την περιπέτειά της στον βουρκωμένο Λάκη Λαζόπουλο

Το «Αλ τσαντίρι» ρίχνει την αυλαία του στις 25 Ιουνίου και ουσιαστικά από καμία πλευρά ούτε τη δική του ούτε του καναλιού υπάρχει δέσμευση για τηλεοπτική παρουσία με τη νέα σεζόν. «Γνωρίζω ότι στο Open είπαν να συζητήσουν το ενδεχόμενο του να επιστρέψει τηλεοπτικά από το Γενάρη του 2020. Αυτό σημαίνει ότι τον θέλουν τον Λάκη Λαζόπουλο, αλλά δεν υπάρχει κάποιο συμβόλαιο που λέει ότι θα κάτσω τρεις μήνες και το συζητάμε από Γενάρη», εξήγησε ο Γιάννης Πουλόπουλος.

 

«Ο Λάκης Λαζόπουλος είναι μια πάρα πολύ μεγάλη δύναμη και νομίζω ότι έτσι είναι ο τρόπος που δουλεύει. Έκανε τώρα αυτόν τον κύκλο και αν θελήσει θα το επαναδιαπραγματευτεί. Γιατί και όσοι τον γνωρίζουμε και προσωπικά ξέρουμε ότι μετά από μία μεγάλη περίοδο που έκανε πάρα πολλές δουλειές ταυτόχρονα, μετά αποφάσισε ότι δεν θέλει για τη ζωή του αυτό το πράγμα και έκανε ή το ένα ή το άλλο. Αν, λοιπόν, έχει αποφασίσει να κάνει θέατρο, αυτό είναι που θέλει να κάνει κι εκεί θέλει να επικεντρωθεί» κατέληξε στον σχολιασμό της η Κατερίνα Καραβάτου.

Η αλήθεια είναι πως το «Αλ Τσαντίρι» παρόλο που είχε επιστρέψει με αξιώσεις στο Open, δεν κατάφερε να σκαρφαλώσει πολύ ψηλά στους πίνακες τηλεθέασης. Την τελευταία Τρίτη 4 Ιουνίου σημείωσε τηλεθέαση μόλις 11,5% ενώ τις δύο προηγούμενες το ποσοστό τηλεθέασής του είχαν κινηθεί στα επίπεδα του 13,7% (28/5) και 12,8% (21/5). Ο κυρίαρχος της ζώνης του Prime Time τις Τρίτες παραμένει η σειρά «Tο Τατουάζ» στον Alpha με ποσοστά που ξεπερνούν αρκετά το ποσοστό τηλεθέασης του 20%.

 

Κεντρική φωτογραφία: NDP Photo Agency