''Κάψε'' το λίπος στους μηρούς με 5 πανεύκολες ασκήσεις

Οι 5 ασκήσεις που «καίνε» το λίπος στους μηρούς αλλά γυμνάζουν και άλλα σημεία του σώματος.

Αν έχεις σωματότυπο «αχλάδι» ή «κλεψύδρα», είναι πιθανό να έχεις μπουτάκια που σε ενοχλούν ή που απλά θέλεις να δεις πιο «σφιχτά» ενόψει καλοκαιριού. Κάνε κάθε πρωί τις παρακάτω 5 απλές ασκήσεις στο σπίτι σου και θα δεις άμεσα αποτελέσματα. Bonus: θα γυμνάσεις ταυτόχρονα τα πόδια και τους κοιλιακούς σου.

Η πρώτη άσκηση είναι η γνωστή «γέφυρα», όπου ξαπλώνεις ανάσκελα (σε στρωματάκι), λυγίζεις τα γόνατα, ακουμπάς γερά τα πέλματα στο πάτωμα και ανασηκώνεις όλο τον κορμό. Η επόμενη άσκηση σου χαρίζει δυνατά πόδια και είναι πολύ κλασική. Κάνεις ανοιχτό βήμα μπροστά (ένα πόδι τη φορά) ενώ σκύβεις και γυρίζεις στην αρχική θέση. Στην τρίτη άσκηση, ξαπλώνεις ανάσκελα, σηκώνεις το ένα πόδι και το κινείς προς τα πίσω, αλλά στην ευθεία.

Διάβασε κι αυτό: Κυτταρίτιδα: Οι 3 ασκήσεις που την καταπολεμούν

Στην επόμενη άσκηση σηκώνουμε μαζί τα δύο πόδια και τα κρατάμε στον αέρα ενώ ολοκληρώνουμε την καύση λίπους στους μηρούς με τα κλασικά squats, που είναι βαθιά καθίσματα. Ταυτόχρονα, πετυχαίνουμε και την ανόρθωση των γλουτών. Μ'ένα σμπάρο δυο τρυγόνια

 

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

equalizer

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ