7 λεπτά και 5 ασκήσεις αρκούν για να ''χτίσεις'' τους μηρούς σου

Απλώνεις το στρώμα στο πάτωμα του σαλονιού και ξεκινάς.

Ο μηρός, το τμήμα εκείνο του ποδιού που εκτείνεται από τον γοφός έως το γόνατο μπορεί να τονωθεί και να βγάλει προς τα έξω την πιο ιδανική του εκδοχή με πολύ συγκεκριμένες ασκήσεις. Κι αν το μυαλό σου πήγε κατευθείαν στα squats, καλή προσπάθεια, αλλά τίποτα δεν εξαντλείται σε μερικά βαθιά καθίσματα. Το παρακάτω πρόγραμμα διάρκειας περίπου 7 λεπτών σφίγγει αποτελεσματικά την περιοχή αυτή. Είναι εύκολο και αποτελείται ουσιαστικά από 5 στοχευμένες ασκήσεις, οι οποίες σφίγγουν εξίσου και τους γλουτούς σου.

 

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ