Έχεις συχνά λιγούρες; Αυτοί είναι οι 7 (επιστημονικά αποδεδειγμένοι) τρόποι που τις μειώνουν

Ο υγιής και ισορροπημένος τρόπος διατροφής ικανοποιεί την πείνα σου και σε κρατά μακριά από «ανεξήγητες» λιγούρες.

Όταν θέλεις να χάσεις βάρος, κάνεις συνήθως δίαιτες πείνας, πράγμα  που αποδεικνύεται μέγα λάθος, για πολλούς λόγους. Ένας εξ αυτών είναι ότι στερείς από τον οργανισμό σου όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται, και καταλήγεις να πεινάς και να ονειρεύεσαι σουβλάκια. Πώς θα πετύχεις λοιπόν το σωστό συνδυασμό της ισορροπημένης διατροφής με τις μειωμένες λιγούρες (που συνήθως προκύπτουν τις νυχτερινές ώρες);

 

Φάε αρκετή πρωτεΐνη

Όσο περισσότερη πρωτεΐνη καταναλώνεις, τόσο πιο πλήρης νιώθεις και δεν πεινάς. Μία έρευνα συνέκρινε το πρωινό με αυγά με εκείνο που είχε bagels. Οι συμμετέχοντες που κατανάλωσαν αυγά, έχασαν 65% περισσότερο βάρος και 16% σωματικό λίπος.

Προτίμησε τα στερεά από τα υγρά

Μία πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι όσοι έτρωγαν ένα στέρεο σνακ πεινούσαν λιγότερο, συγκριτικά με εκείνους που κατανάλωναν ένα σνακ σε υγρή εκδοχή. Ένας λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ότι το μάσημα δίνει περισσότερο χρόνο στον εγκέφαλο να λάβει το σήμα ότι χόρτασες. Το ίδιο ισχύει και για τους γευστικούς σου κάλυκες, που έτσι έχουν περισσότερο χρόνο να αντιληφθούν ότι έχεις ικανοποιήσει την πείνα σου.

Δες κι αυτό: Τα 7 σνακ για το γραφείο που «εκτοξεύουν» την ενέργειά σου

Πιες νεράκι

Έχουμε μιλήσει πολλές φορές για τα οφέλη της ενυδάτωσης του οργανισμού. Στην προκειμένη περίπτωση, έρευνες έδειξαν ότι οι άνθρωποι που έπιναν 2 ποτήρια νερό αμέσως πριν το γεύμα έτρωγαν 22% λιγότερο συγκριτικά με εκείνους που δεν έπιναν καθόλου. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι 500 ml νερό είναι αρκετά για να διαστείλουν το στομάχι και να στείλουν σήμα πληρότητας στον εγκέφαλο.

Απολαμβάνουμε αυτό που τρώμε

Με λίγα λόγια, όταν τρως γρήγορα ή ασχολείσαι παράλληλα με κάτι άλλο, ο εγκέφαλος δεν αντιλαμβάνεται ότι έχεις χορτάσει. Συνεπώς, είναι πολύ σημαντικό να δίνει χρόνο στο φαγητό σου, να το απολαμβάνεις, να μασάς αργά και να μην απασχολείς το μυαλό σου με άλλα ζητήματα.

Φάε λίγη μαύρη σοκολάτα

Η πικρή γεύση της μαύρης σοκολάτας μειώνει την όρεξη και ένα κομμάτι σε απαλλάσσει από τις έντονες λιγούρες. Ακόμα και η μυρωδιά της μπορεί να μειώσει τις ορμόνες της πείνας, σύμφωνα με κάποιες έρευνας και να σε κάνει να νιώσεις όπως και όταν την τρως.

Διάβασε κι αυτό: Τα σνακ που θα φας όταν κάνεις δίαιτα και θες απεγνωσμένα γλυκό

Φάε με μεγαλύτερο πιρούνι

Κι όμως, το μέγεθος αυτού του σκεύους μπορεί να έχει τεράστιες επιπτώσεις στο πόσο φαγητό καταναλώνεις. Έρευνα παρατήρησε ότι οι συμμετέχοντες που έτρωγαν με μεγαλύτερο πιρούνι, έτρωγαν 10% λιγότερο.

Οπτικοποίησε τις λιγούρες σου

Κάποιοι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι η λιγούρα μειώνεται όταν την «κάνεις εικόνα». Από ό,τι φαίνεται, αυτή η διαδικασία ξεγελά τον εγκέφαλο κάνοντάς τον να πιστεύει ότι έχεις ήδη φάει αυτό που λαχταράς.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ