Τα σνακ που θα φας όταν κάνεις δίαιτα και θες απεγνωσμένα γλυκό

Αντικατάστησε τα αγαπημένα σου γλυκά με πιο υγιεινές επιλογές αν είσαι σε περίοδο δίαιτας.

Το πήρες απόφαση και ξεκίνησες δίαιτα αλλά έχεις κι αυτή τη λατρεία με τα γλυκά που δεν μπορείς να ξεπεράσεις. Και πολύ καλά κάνεις. Η λύση δεν βρίσκεται στο να κόψεις μαχαίρι τα πάντα, αλλά στο να δείξεις ευελιξία και να αντικαταστήσεις τα παχυντικά γλυκά με πιο υγιεινές επιλογές που ικανοποιούν τη λιγούρα και δεν σου αφήνουν περιττές θερμίδες.

Φράουλα ή μπανάνα με σοκολάτα υγείας

Η φράουλα ανήκει στις αγαπημένες μας υπερτροφές και η μπανάνα είναι από μόνη της μία διατροφική αξία. Βάλε τα φρούτα στο ψυγείο για να παγώσουν λίγο, βούτηξέ τα σε σοκολάτα υγείας και ξαναβούτηξε σε γκρανόλα ή τριμμένους ξηρούς καρπούς. Ξανά στο ψυγείο για λίγο και απόλαυσε ένα υπέροχο σνακ.

Γιαούρτι παρφέ

Μη φας πάλι σκέτο γιαούρτι. Πάρε ένα κεσεδάκι, τρίψε μέσα ξηρούς καρπούς, φρέσκα φρούτα και λίγο μέλι.

Smoothie με γλυκοπατάτα (και για μετά τη γυμναστική)

Πρόκειται για ένα vegan σνακ σε υγρή μορφή που σου χαρίζει ενέργεια και ικανοποιεί την πείνα για αρκετή ώρα. Ρίξε στο μπλέντερ 1 και 1/4 φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου, 1μιση φλιτζάνι γλυκοπατάτα σε υφή πουρέ, 1 παγωμένη μπανάνα, 3 κουταλιές σιρόπι σφενδάμου, 1 κουταλάκι βανίλια, μισό κουταλάκι κανέλα, 1/4 κουταλάκι ginger, ελάχιστο αλάτι και μοσχοκάρυδο και παγάκια. Άσπρο πάτο!

Δες κι αυτό: Μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές που μπορείς να κάνεις για να χάσεις βάρος

Κράκερ με φιστικοβούτυρο

Επίλεξε κρακεράκια ολικής άλεσης και συνόδευσε με λίγη ποσότητα φιστικοβούτυρου. Αν θέλεις να γίνει ακόμα πιο γλυκό, πρόσθεσε λίγη κανέλα. Για έξτρα ασβέστιο, πιες και ένα ποτήρι γάλα με λίγα λιπαρά.

Παγωμένες σταγόνες γιαουρτιού

Τι σημαίνει αυτό; Πάρε ένα κεσεδάκι γιαουρτιού και ανακάτεψε μέσα καλά τα αγαπημένα σου φρούτα μέχρι να αποκτήσουν την υφή του γιαουρτιού. Κάθε σταγόνα ισούται με 1/4 κουταλάκι του γλυκού και μπορείς να βάλεις αρκετά σε ένα ταψάκι ή μεγάλο πιάτο μέσα στο ψυγείο. Αν δεν τα φας όλα μαζί, βάλε τα σε μία πλαστική σακούλα τροφίμων στην κατάψυξη.

Διάβασε κι αυτό: 3 λάθη που κάνεις και σε παχαίνουν τα δημητριακά

Τοστ με κανέλα

Βάλε στην τοστιέρα μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης και γάρνιρε με ελάχιστο βούτυρο και ζάχαρη. Ρίξε από πάνω όση κανέλα θέλεις.

Δημητριακά με γάλα

Στο χέρι σου είναι το πόσο υγιεινό ή μη σνακ θα είναι. Ιδανικά, διάλεξε δημητριακά ολικής άλεσης με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πρόσθεσε λίγο μέλι ή κανέλα.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ