SURVIVOR

Τηλεθέαση: Το “Τατουάζ” είναι πολύ σκληρό για να πεθάνει

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η πρεμιέρα του Survivor 2 έκανε 44,8% στο σύνολο της τηλεθέασης και 55,6% στο δυναμικό κοινό. Δεν είναι κάθε μέρα ίδια για αυτό και τα νούμερα έπεσαν (σχετικά) τη δεύτερη μέρα προβολής του.

Το Survivor σημείωσε τηλεθέαση 28,6% στο γενικό σύνολο και 39,2% στο δυναμικό κοινό. Μεγαλύτερο ποσοστό σε τέταρτο ήταν το 46,5%.

Το Τατουάζ του Alpha έκλεισε με ένα 22,6% στο σύνολο και το 19,9% στο δυναμικό κοινό. Κάτι μας λέει πως όταν ο Γιώργος Αγγελόπουλος ξεκινήσει να εμφανίζεται στο σήριαλ ο Σκαι θα θέσει σε εφαρμογή το «σχέδιο Σπυροπούλου».

 

Ο ανταγωνισμός είναι ισχυρός με τον ΑΝΤ1 και το Anne να στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Σημείωσε 17,4% του τηλεοπτικού κοινού στο γενικό και το 15% στο δυναμικό κοινό.