Τόνωσε κοιλιακούς και γλουτούς σε 30' με αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής

Τα δυσκολότερα σημεία του κορμιού σου θέλουν μόνο μισή ώρα για να γυμναστούν.

Μετά τα μπράτσα και τα οπίσθια, οι κοιλιακοί είναι ίσως το πιο δύσκολο σημείο για να γραμμώσεις και σίγουρα θέλει αφοσίωση στη γυμναστική. Όπως όμως ισχύει συχνά, έτσι κι εδώ, δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο. (Εντάξει θα χύσεις και λίγο ιδρώτα προφανώς).

Αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής που διαρκεί μολις 30 λεπτά υπόσχεται να κάνει τους κοιλιακούς σου να καίνε και να σηκώσει τα οπίσθιά σου στον ουρανό. Σε βεβαιώνωι ότι δεν έχει squats, ούτε και κοιλιακούς. Τουλάχιστον όχι με την κλασική έννοια του όρου.

 

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ