Οι ασκήσεις stretching που πρέπει να κάνεις κάθε πρωί

Ξεκίνα την μέρα σου κάνοντας τις απαραίτητες ασκήσεις stretching.

Το πρωί με ξυπνάς με φιλιά, τραγουδούσε η Σοφία Βέμπο αλλά εδώ που τα λέμε καλύτερα να ξυπνάς με ασκήσεις stretching, οι οποίες θα σου δώσουν την απαραίτητη ενέργεια για να ξεκινήσεις την μέρα σου. Παρακάτω θα βρεις 5 βασικές ασκήσεις, που μπορείς να κάνεις εύκολα πριν καν σηκωθείς από το κρεβάτι σου, ώστε να αποσυμπιέσεις το κορμί σου και να ζεστάνεις τους μύες σου.

Τέντωμα κορμού

Είναι η κλασική (και ίσως μοναδική) άσκηση stretching που κάνουμε όλοι μας όταν ξυπνάμε. Μείνε σε αυτή τη στάση για λίγα δευτερόλεπτα και κάνε παράλληλα ασκήσεις εισπνοών- εκπνοών. Αυτή η άσκηση ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος ενώ παράλληλα ξυπνάει το σώμα σου, αποσυμπιέζει τη σπονδυλική σου στήλη και τα πλευρά σου.

Τέντωμα λαιμού και ώμων

Ο αυχένας και οι ώμοι σου πιέζονται αρκετά όταν κοιμάσαι- ειδικά όταν κοιμάσαι με λάθος τρόπο και μαξιλάρι, για αυτό η επόμενη άσκηση που πρέπει να κάνεις είναι επικεντρωμένη σε αυτό το σημείο. Προσπάθησε να ακουμπήσεις το αυτί σου στον ώμο (χωρίς να τον σηκώσεις) και μείνε σε αυτή τη στάση για 20 δευτερόλεπτα. Χαλάρωσε για λίγα δευτερόλεπτα και επανάλαβε την άσκηση γυρνώντας το κεφάλι σου αριστερά δεξιά και πάνω κάτω.

Τέντωμα μέσης

Καταρχάς να θυμάσαι ότι το τέντωμα της μέσης πρέπει να γίνεται αργά και με συγκεκριμένο τρόπο, ώστε να μην τραυματιστείς. Κράτα ενωμένα τα γόνατα και γύρνα το κορμί σου από την αντίθετη πλευρά με τα χέρια τεντωμένα στο πλάι. Επανάλαβε την άσκηση γυρνώντας στην αντίθετη πλευρά. Πρόσεχε να μην πιέσεις περισσότερο από όσο πρέπει τη μέση σου, σταμάτα μόλις αισθανθείς πόνο.

Τέντωμα ποδιών

Τέλος, πριν σηκωθείς από το κρεβάτι πρέπει να τεντώσεις τα πόδια σου. Για να τα ''ξεμουδιάσεις'' κράτα σε στάση ''flex'' εναλλάξ τις πατούσες σου και ρίξε το βάρος μπροστά ώστε να φτάσεις τα δάχτυλα των ποδιών με το χέρι σου.

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ