Γύμνασε κοιλιά και οπίσθια σε 15 λεπτά με αυτό το πρόγραμμα

Τόνωσε δύο από τις πιο δύσκολες περιοχές του κορμιού σου, σε ένα τεταρτάκι.

Εννοείται πως είναι απόλυτα εντάξει, φυσιολογικό και κατανοητό να σιχαίνεσαι τη γυμναστική. Άλλωστε κι εγώ που γράφω αυτές τις γραμμές δεν είναι ότι σηκώνομαι και μισή ώρα νωρίτερα να τρέξω το τετράγωνο.

Παρολ' αυτά, η ηθική και ψυχολογική ανάταση, όταν αρχίζουν να αχνοφαίνονται οι πρώτες γραμμές στην κοιλιά και να σηκώνονται τα οπίσθια με μια κάποια τάση να μιλήσουν στο Θεό δεν συγκρίνονται με τίποτα. Πόσο μάλλον αν μπορείς να γυμνάσεις τις ομολογουμένως δύσκολες αυτές περιοχές με μόλις δεκαπέντε λεπτά γυμναστικής.

Ελάχιστος κόπος και μέγιστο αποτέλεσμα; Ναι, φυσικά το θέλουμε αυτό.

Πάρε το στρώμα σου, και ξεκίνα το ακόλουθο πρόγραμμα. Θα το λατρέψεις.

 

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ