Σε 20 λεπτά θα έχεις επίπεδη κοιλιά και σφιχτά χέρια

Με αυτό το πρόγραμμα θα γυμνάσεις δύο από τα πιο δύσκολα σημεία του κορμιού σου.

Το καλοκαίρι απέχει περίπου πέντε μήνες και τι σημαίνει αυτό; Ότι τώρα βάζεις τα δυνατά σου για να πετύχεις το κορμί που θες να κυκλοφορείς στις παραλίες.

Αρωγός στην προσπάθειά σου αυτή θα είναι φυσικά το Ladylike.gr, αφού βρίσκουμε τα πιο "εύκολα" workouts για σένα και μόνο. Εντάξει, εύκολα πολύ μπορεί να μην είναι, αλλά τουλάχιστον το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο. άπαξ και χύσεις ιδρώτα να ξέρεις ότι όλα στο τέλος θα πάνε καλά.

Αυτή τη φορά δίνουμε έμφαση στους κοιλιακούς και τα χέρια, δύο περιοχές που πολλές από εμάς παλεύουμε σκληρά να γυμνάσουμε/αδυνατίσουμε, χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Αν όμως κάνεις το παρακάτω πρόγραμμα, είναι βέβαιο πως θα δεις αποτέλεσμα. Χρειάζεσαι μόνο είκοσι λεπτά και δύο ελαφριά βαράκια.

 

TAGS:

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ