10 τρόποι να χάσεις βάρος χωρίς να μετράς θερμίδες

Το να μετράς (στην κυριολεξία) τις μπουκιές σου δεν είναι ο πιο ευχάριστος τρόπος αδυνατίσματος. Υπάρχουν κι άλλοι.

Ο θερμιδομετρητής είναι σαν εκείνη την φίλη on/off που την κάνεις παρέα σχεδόν εμμονικά για ένα διάστημα, μετά δεν λέτε ούτε "καλημέρα" για πολύ καιρό αλλά δεν σου λείπει ιδιαίτερα, κάποια στιγμή ξαναβρίσκεστε, ξαναχάνεστε και πάει λέγοντας. Τις θερμίδες δεν μπορείς να τις μετράς συνέχεια, γιατί θα μπουχτίσεις, θα κουραστείς και σύντομα θα παρατήσεις την προσπάθεια να χάσεις εκείνα τα περιττά κιλά που παλεύεις. Σύντομα η διατροφή σου θα γίνει ξανά κάτι το ακατάστατο, μέχρι την επόμενη φορά που θα κατεβάσεις και πάλι το σχετικό application μέτρησης θερμίδων. Τη συνέχεια την ξέρεις. Αν έχεις καταλήξει κι εσύ στο ότι αυτή η μέθοδος δεν αποτελεί λύση, προσπάθησε να προσαρμόσεις τον τρόπο που τρέφεσαι με βάση τα ακόλουθα 10 tips.

> Μάθε να μαγειρεύεις. Όχι τίποτα φοβερό, όσο χρειάζεται ώστε να είσαι ικανή να φτιάχνεις μόνη σου τα γεύματά σου και άρα να ελέγχεις την ποσότητα αλατιού, λαδιού, ζάχαρης και λοιπών συστατικών που βρίθουν στα νόστιμα φαγητά του delivery.

> Αγάπησε την πρωτεΐνη. Αν θες να δεις τη ζυγαριά να πέφτει, πρέπει να απαρνηθείς τον υδατάνθρακα και να δοθείς στο άπαχο κοτόπουλο/τυρί/ψάρι.

> Μάθε να τρως υγιεινά ανάμεσα στα γεύματα. Τα σνακ είναι απαραίτητα, αρκεί να είναι υγιεινά. Το φρούτο πρέπει να το έχεις εμβόλιμο σε ημερήσια διάταξη και τουλάχιστον μία φορά.

> Σταμάτα να πίνεις άσκοπα θερμίδες. Τα ποτά, η λευκή ζάχαρη που υπερβαίνει το ένα κουταλάκι του γλυκού την ημέρα, τα σιρόπια στον καφέ, τα αναψυκτικά είναι θερ-μί-δες κι ας μην τρώγονται.

> Βάλε το φαγητό σου σε μικρότερο πιάτο. Μάθε να τρως μικρότερες μερίδες που να μην υπερβαίνουν το 1μιση- 2 φλυτζάνια. Το μικρό πιάτο που γεμίζει με τροφή ξεγελάει το μάτι και άρα τον εγκέφαλό σου, σε αντίθεση με ένα αφαιρετικό κανονικό πιάτο...

> Πίνε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα. Βασικά είναι ο χρυσός κανόνας: Νερό uber alles.

> Έχε υπομονή. Τίποτα δεν αλλάζει ουσιαστικά μέσα σε 3 μέρες. Αργά αλλά σταθερά πρέπει να χάνονται τα κιλά.

> Μην δαιμονοποιείς το φαγητό. Το να αποκλείσεις από τη διατροφή σου αυτά που λαχταράς δεν είναι λύση. Μία φορά την εβδομάδα βγες εκτός προγράμματος και φάε ό,τι θες, χωρίς τύψεις.

> Κοιμήσου καλά. Η έλλειψη ύπνου, εκτός από μαύρους κύκλους, κάνει κακό και στον μεταβολισμό, αυξάνει τις λιγούρες και διαταράσσει ορμόνες όπως η λεπτίνη και η γκρελίνη που είναι υπεύθυνες για το αδυνάτισμα.

> Μάθε να περπατάς. Εννοείται ότι το ιδανικό είναι να γυμνάζεσαι τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα, αλλά αν αυτό δεν είναι εφικτό, τουλάχιστον κάνε όσο το δυνατόν πιο πολλές διαδρομές μπορείς με τα ποδαράκια.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

Clinique Beautylike

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ