CELEBRITIES

H Rihanna κατακεραυνώνει το Snapchat και οι μετοχές του πέφτουν κατακόρυφα

Η ιστορία έχει ως εξής. Το Snapchat δημοσίευσε στις ΗΠΑ μια διαφήμιση στην οποία ο χρήστης καλούνταν να επιλέξει αν προτιμά να «χαστουκίσει τη Rihanna, ή να ρίξει γροθιά στον Chris Brown». Όπως φαντάζεσαι, έγινε χαμός στα social media, πράγμα που εννοείται πως έφτασε και μέχρι τα αυτιά της τραγουδίστριας.

Το κορίτσι μου είχε πέσει θύμα ξυλοδαρμού το 2009, από τον τότε σύντροφό της Chris Brown, με τις εικόνες του μελανιασμένου προσώπου της να κάνουν τον γύρο του κόσμου.

Όπως είναι λογικό, κανείς δε βρήκε αστείο, έξυπνο ή δημιουργικό το να θέσεις ένα δίλημμα που προάγει τη βία στους χρήστες ενός τόσο δημοφιλούς application, χρησιμοποιώντας μάλιστα τον θύτη και το θύμα ενός πραγματικού γεγονότος ενδοοικογενειακής βίας.

Οι εκπρόσωποι του Snapchat ζήτησαν «συγγνώμη» για την αναστάτωση, αλλά η Riri δεν τη δέχτηκε και προχώρησε σε ένα instagram story στο οποίο δε μάσησε τα λόγια της.

«Snapchat, ξέρεις ότι δεν είσαι και η αγαπημένη μου εφαρμογή, αλλά προσπαθώ να καταλάβω το νόημα όλης αυτής της χαζομάρας. Θα ήθελα να πω ότι είναι η άγνοια, αλλά ξέρω ότι δεν είστε τόσο χαζοί! Ξοδέψατε χρήματα για να δημιουργήσετε και να κάνετε πλάκα με ένα σκίτσο που θα έκανε τα θύματα ενδοοικογενειακής βίας να νιώσουν ντροπή. Αυτό δεν έχει να κάνει με τα δικά μου συναισθήματα, γιατί δεν έχω και πολλά…αλλά όλες οι γυναίκες, παιδιά και άντρες που έχουν υπάρξει θύματα βίας στο παρελθόν και ειδικά όσους δεν έχουν μιλήσει ακόμα… μας απογοητεύσατε. Ντροπή σας. Διαγράψτε την εφαρμογή που ξέρει μόνο να ζητάει συγγνώμη, αμέσως».

Μετά την προτροπή της Rihanna στους 61 εκατομμύρια ακολούθους της, η μετοχή της Snap Inc, σημείωνε πτώση 4.31% στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Κάποια λάθη είναι σημαντικότερα από άλλα.