ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Περάσαμε ένα υπέροχο τριήμερο wellness στα Κουφονήσια, ζώντας την εμπειρία του Fitland

Η Ιουλία Δεσποινούδη και η Μαριλίνα Βακονδίου, διοργανώτριες του Fitland μας είχαν προετοιμάσει εδώ και μήνες για τη μεγάλη fitness εμπειρία που θα ζούσαμε στα Κουφονήσια από τις 12 μέχρι τις 14 Ιουλίου. «Στα Κουφονήσια θα ζήσουμε ένα τριήμερο γεμάτο γυμναστική, διασκέδαση, βουτιές και όμορφη παρέα. Μία καλοκαιρινή δράση με έμπειρους γυμναστές, special events, parties και fitness για όλους. Όλο το τριήμερο θα υπάρχουν οργανωμένες δραστηριότητες (τρέξιμο, pilates, workout, beach games και άλλα) και το βράδυ πάρτι στο νησί. Σκοπός μας είναι οι συμμετέχοντες να βιώσουν μία πραγματικά μοναδική εμπειρία».

Φωτογραφίες: Άγγελος Πανταζής & Ορέστης Αθανασόπουλος

Επιβεβαιώνω. Αν και δεν είμαι η μεγαλύτερη fan της καλοκαιρινής γυμναστικής, λόγω υψηλών θερμοκρασιών (και προσωπικής βαρεμάρας), είχα τεράστια περιέργεια να δω πώς θα είναι στην πράξη ένα τριήμερο που να συνδυάζει πάρτι με άθληση, και μάλιστα στο αγαπημένο μου κυκλαδονήσι.

Δες κι αυτό: Σε αυτές τις 30 ελληνικές παραλίες θα βγάλεις συγκλονιστικές φωτογραφίες

Ξεκίνησα με τη Δήμητρα το πρωί της Παρασκευής από τον Πειραιά με μία βαλίτσα κολάν, μαγιό, σορτς αλλά και κάτι βραδινό για το κοκτέιλ πάρτι (ναι ναι, είχε κι από αυτό). Το τριήμερο ξεκίνησε με βραχιολάκια και μπλουζάκια του event με ένα θερμό καλωσόρισμα από τις διοργανώτριες και όλους τους έμπειρους trainers που βρίσκονταν μαζί μας.

Κάναμε διάφορα είδη γυμναστικής, από aerobic δίπλα στην πισίνα, pilates στο γρασίδι (ενώ έπεφτε ο ήλιος στα μαγικά Κουφονήσια) και χαλαρό stretching, που ήταν ό,τι χρειαζόμουν για να κλείσω μία δύσκολη εβδομάδα στην πόλη. Με λίγα λόγια, κόντεψα να κοιμηθώ στο γκαζόν. Το βράδυ ήπιαμε ένα κοκτέιλ στο μπαρ του Koufonisia Hotel & Resort, όπου και μέναμε και πήγαμε για beauty sleep.

Διάβασε κι αυτό: Ταξιδέψαμε παρέα με την Oysho_Sport στη Μαδρίτη και ζήσαμε την απόλυτη wellness εμπειρία

Το πρωί ξυπνήσαμε, φάγαμε πρωινό και κινήσαμε για το υπέροχο cafe bar Mylos που έχει θέα όλο το Κουφονήσι και είναι πράγματι φτιαγμένο πάνω σε μύλο. Εκεί ξεκίνησε το Beach Bootcamp με χαλαρό τρέξιμο και ασκήσεις με μουσική στα ηχεία, ενώ το μαγαζί μας ετοίμαζε ένα super healthy brunch. Ακόμα θυμάμαι το φυσικό χυμό με αχλάδι και το energy bowl με γιαούρτι, που έφτιαξα και στο σπίτι μου όταν επέστρεψα. Αλλά και το σάντουιτς με αυγό δεν πήγαινε πίσω.

Κάπου εδώ κάναμε παύση και σκορπιστήκαμε στις παραλίες των Κουφονησίων για να μαζέψουμε ήλιο και να ρίξουμε μια βουτιά στα πρασινογάλανα νερά του νησιού. Ε, και να πούμε τα νέα μας. Το απόγευμα μας περίμεναν στην παραλία τα beach games, για τα οποία δεν ήμουν και πολύ αισιόδοξη, καθ’ότι δεν είμαι τεράστια fan της ρακέτας και του βόλεϊ, αλλά τελικά δεν ήταν μόνο αυτό. Τα κορίτσια είχαν προετοιμάσει εντελώς fun παιχνίδια, τύπου διελκυστίνδα και αγώνες με τρέξιμο με τα χέρια, που κατέληξαν σε γέλια και βουτιές στη θάλασσα. Ε ναι, αυτό είναι καλοκαιρινή διασκέδαση.

Το πιο ωραίο σημείο, για εμένα, ήταν το pilates, ενώ έδυε ο ήλιος και ήσουν ακριβώς δίπλα στο κύμα που έσκαγε. Ήμουν ξαπλωμένη ανάσκελα και έβλεπα μόνο ουρανό. Ευτυχία. Ένα υπέροχο Σάββατο που έκλεισε με ψαροταβέρνα, πολλά γέλια και δροσερά κοκτέιλ στον πανέμορφο Μύλο.

Η τελευταία μέρα ήταν σύντομης διάρκειας, γιατί έπρεπε να γυρίσουμε στην πόλη και τις υποχρεώσεις μας, αλλά έκλεισε πανηγυρικά με 5 χιλιόμετρα τρέξιμο powered by Underarmour μέσα στα γραφικά σοκάκια του νησιού. Ακολούθησε η απονομή των μεταλλίων, οι αναμνηστικές φωτογραφίες και η υπόσχεση ότι θα ξαναβρεθούμε όλοι στο Fitland 2020, είτε στα Κουφονήσια, είτε σε κάποιο άλλο νησί.

Ηθικό δίδαγμα του τριημέρου; Μια χαρά συνδυάζεται η γυμναστική με τη διασκέδαση και ναι, από τη νέα σεζόν δε θα έχω καμία απολύτως δικαιολογία για να μην ξεκινήσω να γυμνάζομαι σε καθημερινή βάση. Fitland, ευχαριστούμε για όλα!