ΔΙΑΤΡΟΦΗ

5 tips της ειδικού για να ξεφουσκώσεις μετά τα Χριστούγεννα

Unsplash

Ξημέρωσε η μέρα που σηκώθηκες από το κρεβάτι και κατάλαβες ότι μάλλον το παράκανες με το φαγητό. Αν ξεκίνησες τα μελομακαρονάκια και τις ατασθαλίες από νωρίς, σήμερα είναι μία πολύ καλή μέρα να ξεφουσκώσεις και να επανέλθεις σε κανονικά επίπεδα.

Ξέρω ότι είμαστε ακόμα στη μέση των γιορτών, αλλά είναι καλό να κάνεις ελαφριά αποτοξίνωση και να ακολοθήσεις τα πιο απλά tips για να ξεφουσκώσεις και να μπορέσεις να συνεχίσεις κανονικά. Το ιδανικό θα ήταν να μην το παρακάνεις τις επόμενες μέρες, αλλά εμείς δεν είμαστε εδώ για να σε κρίνουμε. Αλλά για να σε βοηθήσουμε να ξεφουσκώσεις. Η διατροφολόγος Δέσποινα Παπαδοπούλου σου δίνει τα φώτα της για το πώς να σταματήσεις τις καούρες.

Αύξησε το νερό

Τα γιορτινά γεύματα είναι πλούσια σε νάτριο, και σε συνδυασμό με το αλκοόλ αυξάνουν την κατακράτηση στο σώμα. Ένας τρόπος να την αντιμετωπίσεις είναι να αυξήσεις την κατανάλωση του νερού και των αφεψημάτων. Φτιάξε λίγη λουίζα και βάλτην στην εορταστική σου κούπα.

Μείωσε τη ζάχαρη

Έφαγες σίγουρα μπόλικη ζάχαρη τις προηγούμενες μέρες, οπότε καλό είναι να συμπεριλάβεις στο διαιτολόγιο σου τροφές και snacks, που είναι χαμηλά σε κρυφή ζάχαρη και πλούσια σε βιταμίνες. Μην ξεχνάς ότι τα φρούτα και τα λαχανικά συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού.

Μείωσε τη γλουτένη και τη λακτόζη

Και τα δύο είναι συστατικά που συχνά προκαλούν φούσκωμα με δυσάρεστα συμπτώματα. Η μείωση (κυρίως) του γάλακτος και των λευκών αλεύρων θα σε βοηθήσει να νιώσεις πιο ανάλαφρη.

Αερόβια καύση για να ξεφουσκώσεις άμεσα

Βάλε 20 λεπτά περπάτημα σε σταθερή ένταση για 7 ημέρες και θα νιώσεις τη διαφορά αμέσως. Η κυκλοφορία του αίματος θα αυξηθεί και θα νιώθεις το σώμα σου, κάθε μέρα και πιο ανάλαφρο.

Μείωσε το αλάτι και αύξησε το κάλιο

Η ισορροπία νατρίου καλίου στο σώμα σου βοηθά τόσο στις κατακρατήσεις όσο και στο να μη διογκώνονται τα αγγεία σου. Άρα μείωσε τις αλμυρές τροφές και αύξησε τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε κάλιο, όπως μπανάνα, τα φασόλια, οι σταφίδες, το αβοκάντο, το πορτοκάλι και τα αποξηραμένα σύκα.

*Ευχαριστούμε τη διατροφολόγο-διαιτολόγο Δέσποινα Παπαδοπούλου