ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Η Νικόλ δεν έχει βρει τον κατάλληλο άντρα απλά επειδή δεν τον ψάχνει

Η Νικόλ όταν άκουσε αρχικά για την καμπάνια του Pantene, δίστασε να πει το «ναι». Ο ενδοιασμός της ήταν το αποτέλεσμα για το να μην βγει μια ακόμα καρικατούρα της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας, όπως αυτές που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στην ελληνική τηλεόραση. Η αγάπη όμως με την οποία προσέγγισαν τις ιστορίες των πρωταγωνιστών, την έκανε να αλλάξει γνώμη.

Ο σεξουαλικός προσανατολισμός της Νικόλ είναι ίσως αυτός που η κοινωνία τείνει να αποδέχεται πιο εύκολα, ως προς την έκφρασή του στον δημόσιο χώρο. Το πρόβλημα με τη λεσβιακή ταυτότητα είναι ότι δύσκολα κάποιος θα την πάρει στα σοβαρά. «Έχουμε συνδέσει τη “γυναικεία φύση” με τον ερωτισμό. Υπάρχει πληθώρα στερεοτυπικών απαντήσεων που δίνουν οι άνθρωποι σε μια λεσβία γυναίκα, όπως “Δεν έχεις βρει τον κατάλληλο άντρα”, “Κάποια στιγμή θα επανέλθεις στην ετεροφυλόφιλη σχέση για να γίνεις μητέρα, γιατί πρέπει να εκπληρώσεις και αυτόν τον ρόλο ως γυναίκα”», μου λέει η Νικόλ για τη συμμετοχή της στο διαφημιστικό.

Για μένα η διαφήμιση αυτή ήταν ένα άλμα από τον εσωτερικευμένο φόβο που έχουμε τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα προς την αποδοχή του είναι μας και της ύπαρξής μας.

«Είναι μια αρχή ώστε να αντιληφθούμε ότι υπάρχουν διαφορετικές ταυτότητες φύλου και διαφορετικοί σεξουαλικοί προσανατολισμοί που δεν είναι μεταβατικοί, αλλά είναι ο τρόπος που επιλέγουμε να ζούμε».

Δες όλες τις συνεντεύξεις εδώ.

*Ό,τι μαλλιά κι αν ονειρεύεσαι, είμαστε δίπλα σου. Με την καμπάνια #HairHasNoGender, το Pantene στοχεύει στη στήριξη και ενημέρωση όλων μας, γύρω από θέματα ρητορικής μίσους, ομοφοβίας/τρανσφοβίας. Η καμπάνια στηρίζει τη γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης «11528 – Δίπλα σου» για ΛΟΑΤΚΙ άτομα, τις οικογένειές τους, γονείς και εκπαιδευτικούς.