FASHION NEWS

Το brand της Diane von Fustenberg κήρυξε πτώχευση. Το μέλλον του με τα νέα δεδομένα

Getty Images Peter Michael Dills

«Ο κορονοϊός χτυπάει κάποιον πολύ περισσότερο, αν προϋπάρχει πρόβλημα», δήλωσε η Diane von Fustenberg σε συνέντευξή της. Το brand της σχεδιάστριας που έχει ταυτιστεί με την αμερικανική μόδα, κήρυξε πτώχευση στην Ευρώπη, μετά από τις τεράστιες απώλειες που δέχθηκε λόγω της πανδημίας. Σύμφωνα με άρθρο της NY Times, η εταιρεία έχανε λεφτά από πριν. Με το λουκέτο των φυσικών καταστημάτων της σε Ευρώπη και Αμερική, λόγω του κορονοϊού, το brand της Diave von Funsteberg αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα.

Το brand της Diane von Fustenberg είχε απώλειες, προ Covid-19

Με τον κορονοϊό να έχει επηρεάσει ήδη μεγάλες επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου (βλ. J.Crew, Neiman Marcus και το J.C. Penney), η πανδημία «χτυπάει» και τα πολυτελή brands. To brand της Diane von Fustenberg έχει αφήσει τεράστια κληρονομιά στην ιστορία της μόδας. Η ίδια εφηύρε το wrap dress, το 1974, ενώ εκτελεί χρέη διευθύντρια του CFDA. Το brand της όμως τώρα, περνάει κρίση. Έχοντας ήδη αποδεσμεύσει το 60% του προσωπικού της σε Η.Π.Α., Αγγλία και Γαλλία και χωρίς να έχει δεχθεί οικονομική βοήθεια από το κράτος, το brand της Diane von Fustenberg προσπαθεί να βρει τρόπο να ορθοποδήσει. Βασιζόμενη σε ένα παλιομοδίτικο επιχειρηματικό μοντέλο για χρόνια (όπως και άλλοι οίκοι), το brand της Diane von Fustenberg επηρεάστηκε αδρά από την πανδημία κι έπειτα.

Το πλάνο της για το μέλλον του brand

Το πλάνο του brand της Diane von Fustenberg, προς το παρόν, είναι να κλείσει τα 18 από τα 19 καταστήματά της στις Η.Π.Α. Αλλάζει το επιχειρηματικό της μοντέλο και στοχεύει στο e-commerce εμπόριο. Η σχεδιάστρια, μετά τη δημοσίευση του άρθρο της NY Times, αποφάσισε να αποσαφηνίσει μερικά πράγματα, μέσω του Instagram, σχετικά με το brand της.

«Αναφορικά με το άρθρο της NY Times, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα ώστε να μην παρεξηγηθώ. Έχουμε σκοπό να πληρώσουμε όλους τους υπαλλήλους που αποδεσμεύσαμε, συμπεριλαμβανομένου και της αποζημίωσης. Θα ήθελα ακόμη να αναφέρω ότι δεν έχουμε λάβει καμία χρηματοδότηση από το κράτος όλο αυτό το διάστημα. Όπως όλοι, οι τελευταίοι μήνες ήταν πολύ δύσκολοι και προσπαθούμε να απαλλαγούμε απ’ όλες αυτές τις δυσκολίες. Πρέπει να κλείσουμε πολλά καταστήματα και να μικρύνουμε την επιχειρήσή μας, αλλά το brand θα συνεχίσει. […] Αποδέχοντας τις αδυναμίες μου, κατά τη διάρκεια αυτών των δύσκολων εποχών, και μαθαίνοντας απ’ αυτές θα κάνει εμένα την ίδια αλλά και το brand μου πιο δυνατό».