FASHION CAMPAIGN

Σε έναν κόσμο γεμάτο κλώνους, be original. Η νέα καμπάνια της adidas θα σε εμπνεύσει

Δεν διαφωνώ στο αν πρέπει να υπάρχουν τάσεις ή όχι. Ή ότι πρέπει να εμπνεόμαστε από άλλους ανθρώπους και το στιλ τους. Αντιθέτως, πιστεύω ότι αυτά αποτελούν αφορμή για πειραματισμό που τελικά μας οδηγούν στο να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας, άρα και το στιλ μας. Αυτό με το οποίο διαφωνώ, είναι η κακή κόπια. Αυτό που προσπαθούμε να κρύψουμε τον εαυτό μας από τον κόσμο, μέσω των ρούχων που φοράμε. Με τον τρόπο που φτιάχνουμε τα μαλλιά μας και βαφόμαστε. Πιστεύω τρομερά στην αυθεντικότητα, στο “personal touch” που προσφέρει κανείς με το στιλ του, το οποίο είναι αυτό που πραγματικά εμπνέει, κατά τη γνώμη μου.

Σε μια κοινωνική πραγματικότητα, που έχει μάθει να λειτουργεί κοπιάροντας, είναι σημαντικό να ξεχωρίζουμε αυτούς που προβάλλουν τους εαυτούς τους γι’ αυτό που πραγματικά είναι. Αυτές οι προσωπικότητες είναι αυτές που εμπνέουν και που θα έπρεπε να θέτουμε ως πρότυπα. Στη νέα καμπάνια της adidas, λοιπόν, πρωταγωνιστούν τέσσερις γυναίκες. Ή πιο σωστά τέσσερις αυθεντικές γυναίκες.

Αυτές που θαυμάζεις και που χαίρεσαι να τις βλέπεις να διαπρέπουν και να προβάλλουν τον πραγματικό τους εαυτό, against all odds. Αυτές που αντιστέκονται στα κλισέ που «κουβαλάει» η κοινωνία για τις γυναίκες και που εμπνέουν όλες μας, να είμαστε η καλύτερη και πιο αυθεντική εκδοχή του εαυτού μας. Η καμπάνια της adidas εκπροσωπεί αυτό ακριβώς. Με πρωταγωνίστριες τις Marseaux, Καίτη Γκραμμά, Νεφέλη Meg και τη Λίλα Μπακλέση.

Always Been. Always Original: Η νέα καμπάνια adidas στηρίζει την αυθεντικότητα και τη γυναικεία αυτοέκφραση

Με γνώμονα αυτή την αντίληψη, η adidas Originals παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο “Always Been. Always Original”. Μια πρωτοβουλία που υποστηρίζει την αυθεντικότητα και τους μοναδικούς τρόπους έκφρασης των γυναικών. Οι γυναίκες από όλο τον κόσμο συνέχεια προωθούσαν και εξακολουθούν να προωθούν διάφορες απόψεις σχετικά με το «αυθεντικό». Πάντα γνώριζαν την τεράστια δύναμη και τις δυνατότητές τους.

Η adidas στηρίζει το πνεύμα της ενσωμάτωσης και αποδοχής, και με τη αυτή την καμπάνια, αποτίει φόρο τιμής στις αυθεντικές προσωπικότητες, αλλά και τις μη αναγνωρισμένες πρωτοπόρους που άνοιξαν το δρόμο για μια νέα γενιά γυναικών. Στόχος της adidas είναι να προβάλλει τα επιτεύγματα ταλαντούχων, αυθεντικών γυναικών, οι οποίες τα διηγούνται μέσα από τις ξεχωριστές ιστορίες τους.

Στην ελληνική καμπάνια του brand, πρωταγωνιστούν, λοιπόν, μια νέα γενιά δυναμικών γυναικών που προέρχονται από διαφορετικούς χώρους, άλλα όλες έχουν ένα κοινό στοιχείο, την αυθεντικότητά τους:

Marseaux: ερμηνεύτρια και στιχουργός της ανδροκρατούμενης trap σκηνής η οποία δεν θα βρεθεί ποτέ απέναντι στα «πρέπει» που έχουν οριστεί για τα κορίτσια. Δες το βίντεο της Marseaux εδώ.

Καίτη Γκραμμά: ένα από τα πιο αναγνωρισμένα μοντέλα της χώρας μας που δε «φωνάζει» για τη διαφορετικότητα της αλλά ζει με αυτή, την εξυμνεί και την υποστηρίζει αφού αυτή είναι και η πιο αυθεντική πτυχή της γυναικείας φύση της. Δες το βίντεο της Καίτης για την adidas εδώ.

Νεφέλη Meg: δικηγόρος και παράλληλα YouTuber η οποία δεν ξεχωρίζει τα άκρα, επιλέγει την ισορροπία στο περιβάλλον της και βάσει αυτής της δύναμης καταφέρνει να προοδεύει και να εξελίσσεται. Δες το βίντεο για τη Νεφέλη εδώ.

Λίλα Μπακλέση: ηθοποιός που δεν περιορίζεται στις νόρμες, αλλά χαράζει τη δική της πορεία καταφέρνοντας να δημιουργήσει κάτι το αληθινό και αυθεντικό. Δες το βίντεο της Λίλας για την adidas εδώ.

Μια ομάδα που αποτελείται από διαφορετικές και ξεχωριστές προσωπικότητες γυναικών, όπου η αυθεντικότητα ήταν πάντα στοιχείο της προσωπικότητάς τους. Το βίντεο της ελληνικής καμπάνιας αποτελεί έναν ύμνο της γυναικείας φύσης και του «αυθεντικού», αφού προωθεί την ατομική έκφραση και δίνει χώρο στη δημιουργία σε όλες τις μορφές της.

Στο πνεύμα της στήριξης γυναικών δυνάμεων, η adidas χρησιμοποίησε γυναίκες δημιουργούς για την υλοποίηση του βίντεο αλλά και των φωτογραφικών υλικών της καμπάνιας. Το brand συνεργάστηκε με τρεις ταλαντούχες γυναίκες τη Νάσια Στουραΐτη, φωτογράφος, της οποίας η ιστορία αποτελεί πηγή έμπνευσης. Την Filenia K, videographer που υποστηρίζει τα δικαιώματα υπέρ της ισότητας και τέλος την Δάφνη Αλμπέρτη, art director, σκηνογράφος και ενδυματολόγος με σημαντική εμπειρία στην κινηματογραφική βιομηχανία.

Η νέα συλλογή Always Original είναι διαθέσιμη στο adidas.gr, στα καταστήματα adidas, καθώς και σε επιλεγμένα sneaker stores.