FASHION CAMPAIGN

Πώς προφέρεται το Loewe; Η Αubrey Plaza και ο Dan Levy πρωταγωνιστούν σε μία ευφυέστατη ταινία μόδας

© Richard Shotwell/ΑP Images

Θυμάμαι ήμουν στις τελευταίες τάξεις του γυμνασίου, που ανακάλυπτα συνέχεια όλο και περισσότερα fashion brands, μέσα από τα αμέτρητα περιοδικά μόδας που μάζευα στο σπίτι μου και που έκαναν τη μητέρα μου έξαλλη, γιατί έπιαναν χώρο σε όλο μου το δωμάτιο. Σε κάποιο από αυτά τα «βουνά» περιοδικών, λοιπόν, ανακάλυψα τον οίκο Loewe και όπως όλοι, έτσι κι εγώ τότε, αναρωτιόμουν πώς προφέρεται το όνομα.

Λίγα χρόνια μετά, μαζί με έναν άλλο φίλο που λάτρευε τη μόδα όσο κι εγώ, σε βόλτα μας στην Αθήνα και χαζεύοντας τις μπουτίκ των μεγάλων οίκων μόδας, βρεθήκαμε έξω από αυτή του οίκου Loewe. Είχε μια φανταστική ιδέα: «Πάμε να ρωτήσουμε τις υπαλλήλους πώς προφέρεται το όνομα του brand;». Βρήκα εξαιρετικό το πλάνο του και κάπως έτσι, λύθηκε το μυστήριο. Lo-e-we (λο-έ-βε). Μπορούσα πλέον, να κοιμάμαι ήσυχη ότι ήξερα να προφέρω σωστά το όνομα του ισπανικού οίκου, που ως τότε, δεν ήταν η ισχυρή δύναμη που είναι τώρα. Ο οίκος ξεκίνησε ως ένα brand δερμάτινων ειδών, με τις τσάντες του να αποτελούν τα μεγάλα hit makers, αλλά με την ανάθεση του Jonathan Anderson ως καλλιτεχνικού διευθυντή, τα πράγματα άλλαξαν.

Ο οίκος Loewe εξελίχθηκε, οι συλλογές του άρχισαν να αποτελούν από τα πιο πολυσυζητημένα shows στα Fashion Weeks, τα ρούχα του άρχισαν να είναι άμεσα αναγνωρίσιμα λόγω του σουρεαλιστικού twist σε αυτά, και να φοριούνται και στο κόκκινο χαλί. Η κωμικός Aubrey Plaza είναι μια από τις γυναίκες που φόρεσαν πρόσφατα στο χαλί, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες δημιουργίες του οίκου Loewe -μια εμφάνιση που έκανε τον γύρο του διαδικτύου-, οπότε το γεγονός ότι βλέπουμε τη συνεργασία των δυο να συνεχίζεται σε αυτό το επίπεδο, δεν με εκπλήσσει.

Τα καλά νέα είναι ότι αυτή η συνεργασία έχει ως αποτέλεσμα ένα ευφυέστατο διαφημιστικό σποτ το οποίο στην ουσία αποτελεί μια ταινία μικρού μήκους στην οποία εκτός από την Plaza, πρωταγωνιστεί και ο Dan Levy. Όπως κι εγώ και ο φίλος μου είχαμε την απορία για το πώς προφέρεται το όνομα του οίκου, έτσι έχουν και πολλοί άλλοι fashion lovers που ανά τα χρόνια, το έχουν προσφέρει λάθος. Ο οίκος θέλει να λήξει το ζήτημα, με αυτή την πραγματικά πανέξυπνη ταινία μικρού μήκους. Δεκαετίες σύγχυσης, λύνονται με αυτό το σποτ.

Decades of Confusion: Ο οίκος Loewe βάζει ένα τέλος σε χρόνια σύγχυσης

Περούκες από τα 70s και τα 90s, αρχειακά looks και φυσικά λάθος απαντήσεις. Ο οίκος Loewe κυκλοφορεί το Decades of Confusion, μια ταινία μικρού μήκους στην οποία πρωταγωνιστούν οι Aubrey Plaza και Dan Levy. Αυτό το project δεν είναι η τυπική καμπάνια μόδας που σου παρουσιάζει τις δημιουργίες της νέας συλλογής του brand. Πρόκειται για έναν έξυπνο τρόπο να σχολιάσει το γεγονός ότι στα πολλά χρόνια που υπάρχει ο οίκος, επικρατεί μια σύγχυση γύρω από το όνομα και πώς προσφέρεται σωστά.

Κάπως έτσι, η ταινία μας πάει πίσω στον χρόνια και συγκεκριμένα στα 70s, σε έναν διαγωνισμό ορθογραφίας (spelling bee), όπου η δοκιμασία είναι η διαγωνιζόμενη (που υποδύεται η Plaza), να βρει τη σωστή ορθογραφία του ονόματος Loewe.  Φυσικά, και η Plaza αποτυγχάνει, με τον Dan Levy στον ρόλο του κριτή του διαγωνισμού να λέει πώς προφέρεται σωστά, με την ελπίδα ότι ο κόσμος θα μάθει να το λέει σωστά από εδώ και πέρα. Στην ταινία μικρού μήκους, που έχει σκηνοθετήσει η Ally Pankiw (σκηνοθέτιδα του Black Mirror μεταξύ άλλων), ενώ το σενάριο έχει γράψει ο Levy, βλέπουμε την Plaza στον ίδιο ρόλο σε διαφορετικές δεκαετίες, δείχνοντας τις δεκαετίες σύγχυσης γύρω από το όνομα του οίκου.

Φυσικά, από την ταινία δεν λείπει η μόδα, με την Plaza να φοράει αρχειακά κομμάτια του οίκου Loewe, με εμβληματικές τσάντες του οίκου από τα 90s μέχρι και σήμερα να κάνουν την παρουσία τους αισθητή στο βίντεο.

Μια ευφυέστατη προσέγγιση με εκπαιδευτικό σχεδόν χαρακτήρα, που μαθαίνει σε ένα μεγαλύτερο κοινό το όνομα του οίκου Loewe. Έτσι, δεν θα χρειαστεί να πας σε κάποια μπουτίκ για να μάθεις πώς να το προσφέρεις, όπως εγώ.