CELEBRITY STYLE

Η Σία Κοσιώνη στο Ηρώδειο ντυμένη στα λευκά. Μπορούσε και καλύτερα

Δημήτρης Πελεκής/Papadakis Press

Όσον αφορά τις εμφανίσεις μας, υπάρχει ένα στοιχείο που πιστεύω ότι παίζει καταλυτικό ρόλο στην επιτυχία ή μη των συνόλων μας: η εφαρμογή των ρούχων. Πιστεύω ότι το Α και το Ω, για ένα stylish αποτέλεσμα, είναι αυτό. Η κακή εφαρμογή στα ρούχα, είναι κάτι σαν το pet peeve μου, βασικά και ένα «φαινόμενο» που παρατηρώ, καμιά φορά, στις εμφανίσεις γυναικών και ανδρών στην Ελλάδα.

Έχουμε την τάση να φοράμε ρούχα που είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο μέγεθος από το κανονικό μας. Το παρατηρώ καμιά φορά αυτό, και το παρατήρησα πιο πρόσφατα στην εμφάνιση που έκανε η Σία Κοσιώνη με αφορμή την παράσταση της Monica Bellucci στο Ηρώδειο. Νομίζω ότι ξέρω που οφείλεται αυτό. Οι παράγοντες είναι δύο: πολλές γυναίκες δεν γνωρίζουν το σώμα τους, αλλά και ποια υφάσματα να επιλέξουν, με βάση τον σωματότυπό τους. Τα καλά νέα είναι, ότι αυτό διορθώνεται, χωρίς πολλή προσπάθεια. Αρκεί να βρεις το σωστό νούμερο, με βάση τον σωματότυπό σου και όλα τ’ άλλα έρχονται κάπως αβίαστα.

Κακή εφαρμογή είχε, λοιπόν, και το φόρεμα που φόρεσε η Σία Κοσιώνη, την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου στο Ηρώδειο. Εξεπλάγην για να είμαι ειλικρινής, γιατί οι ως τώρα εμφανίσεις της δημοσιογράφου έχουν πάντα άψογη εφαρμογή, κάτι που συμβάλλει στην επιτυχία των συνόλων της. Αυτή τη φορά όμως, το outfit δεν είχε την επιτυχία που έχουν άλλες εμφανίσεις της. Και αυτό, αφορά το συνολικό αποτέλεσμα του look της. Από το styling μέχρι και το σχέδιο του φορέματος, ξέρουμε ότι η Σία Κοσιώνη μπορεί και καλύτερα.

Το λευκό φόρεμα που φόρεσε η Σία Κοσιώνη και οι αλλαγές που θα κάναμε

Για την παράσταση «Μαρία Κάλλας: Επιστολές και αναμνήσεις» στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού», με πρωταγωνίστρια την Monica Belluci, η Σία Κοσιώνη επέλεξε ένα λευκό σατέν φόρεμα. Το φόρεμα είχε μακριά μανίκια, ενώ δεν είναι σαφές το σχέδιό του, λόγω της πασμίνας που είχε φορέσει από πάνω. Σε μίντι μήκος, το φόρεμα, εκτός από τη λευκή πασμίνα με κρόσσια, συνόδευσε με χρυσά σκουλαρίκια, μια ασημί clutch τσάντα και πέδιλα/πλατφόρμες σε metallic απόχρωση.

Δημήτρης Πελεκής/Papadakis Press

Αυτό που πιστεύω ότι ουσιαστικά, προβληματίζει σε αυτή την εμφάνιση είναι η εφαρμογή του φορέματος. Από τη μέση και στην περιοχή των γοφών (από την εικόνα που βλέπουμε και με την πασμίνα να καλύπτει μεγάλος μέρος του ρούχου), το φόρεμα θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο στενό μέχρι και το στρίφωμα. Αυτό θα πρόσφερε καλύτερη εφαρμογή, αλλά και μια πιο ισορροπημένη σιλουέτα στην ίδια. Ακόμη, αυτό θα βοηθούσε στο design του ρούχου, το οποίο δείχνει λίγο outdated.

Δημήτρης Πελεκής/Papadakis Press

Τέλος, το styling χρειαζόταν λίγη δουλειά. Η Σία Κοσιώνη θα μπορούσε να αντικαταστήσει τις metallic πλατφόρμες με ένα πιο μίνιμαλ στιλ παπουτσιού, όπως ένα ζευγάρι nude φλατ stappy sandals (μιας και τα τακούνια δεν επιτρέπονται στον χώρο του αρχαίου θεάτρου). Αυτό θα έκανε το σύνολο πιο φρέσκο και πιο σύγχρονο και ένα που η δημοσιογράφος θα υποστήριζε απόλυτα. Και αυτό, νομίζω, ότι είναι ο βασικός μου προβληματισμός εδώ. Το outfit αυτό, πιστεύω ότι δεν εκπροσωπεί απόλυτα το πιο clean και βασισμένο σε tailored κομμάτια στιλ της Σίας Κοσιώνη.

Θα φταίει ο ανάδρομος.