FASHION NEWS

Η Marilyn Monroe φοράει Balenciaga και ποζάρει σε εξώφυλλο περιοδικού. Είναι όλα πολύ Meta

Frank Povolny/Twentieth Century Fox/Sunset Boulevard/Corbis via Getty Images/Ideal Images

Αναρωτιέμαι συχνά το εξής: Πώς θα ήταν αν ζούσαν σήμερα τα icons μου; Σε ποιο επίπεδο θα βρισκόταν η μόδα σήμερα, αν ζούσε ακόμα ο Alexander McQueen; Ή πώς θα ήταν η μουσική σκηνή αν ήταν ακόμα ζωντανός ο David Bowie ή ο Prince; Μπορεί να μην μάθουμε ποτέ. Αλλά, να σου πω κάτι; Εναλλακτικές υπάρχουν. Δηλαδή, δες την Marilyn Monroe. Μπορεί να μην ζει, αλλά φιλοξενείται στο τελευταίο τεύχος του CR Fashion Book China. Μην απορείς. Όλα είναι εφικτά με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

Έχει πολύ buzz τελευταία η Marilyn Monroe. Από τη μια η Kim Kardashian φόρεσε το iconic φόρεμα του Bob Mackie στο Met Gala, καταστρέφοντας(;) τελικά αυτό το κειμήλιο. Και από την άλλη, το Netflix κυκλοφόρησε πριν λίγες ημέρες, το teaser του Blonde -μια ταινία με τη ζωή της θρυλικής ηθοποιού. Υπάρχει πολλή συζήτηση γύρω από το όνομα της Marilyn και η Carine Roitfeld, είπε να εκμεταλλευτεί την κατάσταση. Η γνωστή editor είχε όραμα και αποφάσισε να το φέρει εις πέρας. Το αποτέλεσμα είναι το πιο απροσδόκητα μοναδικό εξώφυλλο περιοδικού.

Η Marilyn Monroe φοράει couture στο εξώφυλλο του CR Fashion Book China

Για την κινέζικη έκδοση του CR Fashion Book, η Roitfeld (ιδρύτρια του περιοδικού μόδας), αποφάσισε ότι θέλει να ντύσει το αγαπημένο της icon. Ακόμα κι αν η Marilyn Monroe έχει πεθάνει εδώ και 60 χρόνια, αυτό δεν σταμάτησε τη Roitfeld από το να καταφέρει τον στόχο της. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας, κατάφερε να εκπλήρωσει το όνειρό της, «ντύνοντας» την ηθοποιό ψηφιακά. Το αποτέλεσμα είναι μια τρομακτικά ρεαλιστική «φωτογράφιση» μόδας.

«Κάθε editor και στιλίστας ονειρεύεται να δουλέψει με τους καλύτερους, αλλά κανείς δεν μπορεί να συγκριθεί με την Marilyn. H εικονογραφία της έχει αντέξει στον χρόνο. Δες τα νέα τους τελευταίους μήνες. Οι κόσμοι της μόδας, των τεχνών, του κινηματογράφου συνεχίζουν να εμπνέονται από τον πολιτιστικό της αντίκτυπο κάθε μέρα», σχολίασε σχετικά η Carine Roitfeld στο Hypebae.

«Θα είμαι πάντα ευγνώμων στους κληρονόμους της που μας έδωσαν την ευκαιρία να την ντύσουμε, ακόμα και ψηφιακά, αλλά και στους οίκους μόδας που μας “δάνεισαν” τα ρούχα τους». Αλλά πώς έγινε εφικτό αυτό το εξώφυλλο; Με τη βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας και του Metaverse, μπόρεσε η Roitfeld να «ντύσει» το icon της.

Πως η ψηφιακή τεχνολογία «ζωντάνεψε» την Marilyn

Οι εικόνες στο εξώφυλλο του CR Fashion Book China πραγματοποιήθηκαν με την ειδική τεχνολογία Web3. Μαζί με την startup Amethyst και το Authentic Brands Group (που διαχειρίζεται την κληρονομιά της Marilyn), κατάφεραν να δημιουργήσουν αυτές τις μοναδικές εικόνες.

Πιο συγκεκριμένα, για το project του περιοδικού, δημιουργήθηκαν 8 εικόνες της Marilyn Monroe. Σε αυτές τις εικόνες, η Roitfeld «έντυσε» την ηθοποιό με ρούχα των οίκων Balenciaga, Balmain, Miu Miu, Fendi, Thom Browne και David Koma, ενώ προστέθηκαν μερικά ρούχα ακόμα από τους digital οίκους μόδας Auroboros και Tribute Brand.

Ο Jim Gibb, creative director του Marilyn Monroe Estate δήλωσε σχετικά: «Το CR ήταν η προφανής επιλογή για να ντύσει την μοντέρνα Marilyn που έκανε το ντεμπούτο της. Ξέραμε ότι η Carine Roitfeld και η ομάδα της θα αποτύπωναν την Marilyn στη σύγχρονη εποχή, χωρίς να χάσει το χαρακτηριστικό “it factor” της».

Τη «φωτογράφιση» της Marilyn Monroe μπορείς να δεις online, ενώ το έντυπο θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως στις αρχές Ιουλίου. Αν αξίζει να πάρεις ένα περιοδικό μόδας, είναι αυτό.