FASHION NEWS

H Emily Ratajkowski ντύνεται ξανά νύφη. Και είναι η πιο goth νύφη

Launchmetrics Spotlight

Τι θα φορούσε η Barbie αν ήταν goth; Πώς ντύνονται οι νύφες που λατρεύουν το vampy, 40s style; Μπορούν να συνυπάρξουν όλα αυτά, αισθητικά; Η απάντηση βρίσκεται στην ανοιξιάτικη καμπάνια του οίκου Versace. Μια καμπάνια που προωθεί τη Spring 2023 συλλογή του οίκου, που είδαμε στις πασαρέλες τον Σεπτέμβριο του 2022. Μια συλλογή που εμπνεύστηκε αρκετά από τη Y2K μόδα, που έδειξε την αγάπη του οίκου για το latex, τα δερμάτινα ρούχα, τις μίνι φούστες, τις χαμηλόμεσες ζώνες τα neon χρώματα και τα gothy φορέματα. Ένα από αυτά τα gothy φορέματα, φοράει και η Emily Ratajkowski στην καμπάνια του οίκου Versace.

Για την ακρίβεια, αυτό το φόρεμα πρόκειται για ένα μωβ, δαντελένιο νυφικό φόρεμα, το οποίο συνοδεύεται από ένα εντυπωσιακό πέπλο, στο ίδιο χρώμα και που έχει φορεθεί πρώτα από την Bella Hadid, στην παρουσίαση της Spring 2023 συλλογής. H Emily Ratajkowski, λοιπόν, «ξαναντύνεται» νυφούλα, μόνο που αυτή τη φορά, μετατράπηκε στην πιο goth νύφη που έχουμε δει τελευταία.

Launchmetrics Spotlight

Η Emily Ratajkowski πρωταγωνιστεί στην ανοιξιάτικη καμπάνια Versace

Η Emily Ratajkowski προσθέτει ένα ακόμα σημαντικό επίτευγμα στο βιογραφικό της. Αφού ονομάστηκε το νέο πρόσωπο των αρωμάτων Viktor & Rolf, τώρα το μοντέλο πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του οίκου Versace. Σε μια άκρως Y2K εμπνευσμένη φωτογράφιση, η Emily Ratajkowski φωτογραφίζεται από τους Mert & Marcus για την ανοιξιάτικη καμπάνια του οίκου.

Αποπνέοντας δυναμισμό και έμφυτο sexiness, το μοντέλο δίνει «ζωή» στα ρούχα της συλλογής. «Η Versace γυναίκα είναι δυναμική, αποφασιστική και ηγείται της αγέλης. Αυτή τη σεζόν, λατρεύω να τη βλέπω σε μαύρο ή έντονες αποχρώσεις και δυναμικές σιλουέτες», αναφέρει σχετικά η Donatella Versace για τη συλλογή.

Κάπως έτσι, βλέπουμε την Emily Ratajkowski να προσφέρει σαγηνευτικές πόζες, φορώντας από edgy κομμάτια από την ανοιξιάτικη συλλογή, όπως το Slash Dress και το Leather Jacket του οίκου, μέχρι και denim ρούχα τα οποία έχουν δεχθεί το δικό τους Y2K twist.

Στα αξεσουάρ, η καμπάνια προβάλλει την Greca Goddess τσάντα, σε μια νέα μωβ απόχρωση, το “Dark Orchid”, και λανσάρει τη νέα γενιά των platform pumps -συνεχίζοντας την επιτυχία των platform shoes της προηγούμενης συλλογής. Όλα αυτά, ενώ η Emily Ratajkowski προσφέρει τη δική της δυναμική συνεισφορά στις φωτογραφίες. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, ότι αυτή ήταν μια πετυχημένη συνεργασία.