SHOPPING

10 fashion και beauty items για να στηρίξεις την εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού

Όσο οι περισσότεροι από εμάς γκρινιάζουμε για τον απρόβλεπτο καιρό και που δεν ξέρουμε τι να φορέσουμε, υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι σε αυτόν τον κόσμο που αντιμετωπίζουν τα δικά τους (πιο) σοβαρά προβλήματα. Δεν ακυρώνω, σε καμία περίπτωση, τα προβλήματα που έχει ο καθένας μας στην καθημερινότητά του, αλλά όταν έχουμε να κάνουμε με θέματα υγείας, όπως ο καρκίνος του μαστού που αποτελεί τη συχνότερη κακοήθεια στις γυναίκες, μας κάνει να αναπλαισιώνουμε. Μας υπενθυμίζει ότι πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για όσα έχουμε και το κυριότερο απ’ όλα; Να εξεταστούμε. Η πρόληψη σώζει ζωές και αυτός ο μήνας είναι πάντα μια καλή υπενθύμιση ότι πρέπει να εξεταζόμαστε κάθε χρόνο, ανάλογα την ηλικία και το ιστορικό μας. Παρ’ όλα αυτά, μόνο το 50% πραγματοποιεί τακτικούς ελέγχους.

Γι’ αυτό και είναι τόσο σημαντική η εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού που πραγματοποιείται κάθε χρόνο, αυτόν τον μήνα. Η ετήσια εκστρατεία διοργανώνεται κάθε χρόνο από φιλανθρωπικές εταιρίες για τον καρκίνο του μαστού, όπου σε συνεργασία με fashion και beauty brands, με τα media κ.ά., ενημερώνουν το κοινό για αυτή την ασθένεια. Εκτός από την ενημέρωση, στοχεύουν και στο να μαζέψουν χρήματα, τα οποία μετέπειτα δίνονται σε έρευνες, αλλά και στη θεραπεία όσων νοσούν από τον καρκίνο του μαστού.

Η σημαντικότητα της καμπάνιας για τον καρκίνο του μαστού

Η εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού, ξεκίνησε το 1985 και από τότε, εταιρίες και οργανώσεις, «ντύνονται» ροζ με σκοπό να δείξουν και να προσφέρουν τη στήριξή τους στον σημαντικό αυτό σκοπό. Τον Οκτώβριο, το ροζ συμβολίζει την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού ενώ, το 1992, η πλέον φημισμένη ροζ κορδέλα να κάνει το ντεμπούτο της. Η ροζ κορδέλα από τότε, χρησιμοποιείται για να εκφράσει αλληλεγγύη σε όσες γυναίκες έχουν νοσήσει. Ανά τα χρόνια, το σύμβολο αυτό έχει εξελιχθεί και έχει χρησιμοποιηθεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε ο κόσμος να αναγνωρίζει αμέσως τη σημασία του.

Μεγάλο στήθος; Χαλαρό; Μικροσκοπικό; Καθόλου στήθος; Δεν έχει σημασία! Πάντα απαιτείται έλεγχος. Η υγεία του στήθους, άλλωστε, είναι κάτι περισσότερο από τις συζητήσεις για το μέγεθός του.

Κάθε χρόνο, λοιπόν, πολλά fashion και beauty brands κυκλοφορούν συλλογές αφιερωμένες στην ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού, εκ των οποίων μέρος των εσόδων πηγαίνει σε φιλανθρωπικές οργανώσεις που βοηθούν τους νοσούντες ή συμβάλλουν στην περαιτέρω έρευνα και φυσικά στην παρακίνηση των γυναικών να συζητάνε- μεριμνούν περισσότερο για την υγεία του στήθους τους, αποκτώντας αυτοπεοίθηση. Αυτό επιτρέπει και σε εμάς, σαν καταναλωτές, να επενδύσουμε σε ρούχα και αξεσουάρ μόδας, αλλά και σε προϊόντα ομορφιάς, κάνοντας τις αγορές μας πιο σημαντικές. Κάπως έτσι, συνεισφέρουμε και εμείς με τον τρόπο μας, ενώ εμπλουτίζουμε την ντουλάπα και τις beauty συλλογές μας με φανταστικά προϊόντα.

Παρακάτω, μερικά από τα αγαπημένα μας picks από συλλογές μόδας και ομορφιάς, αφιερωμένες στην εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού.

Savage x Fenty
SAVAGEX.COM

Savage x Fenty

Σε συνεργασία με το CLF φιλανθρωπικό οργανισμό ένα μεγάλο ποσό θα δοθεί από το brand στον οργανισμό Keep A Breast το οποίο βοηθάει όσους έχουν νοσήσει από την ασθένεια.
76€
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Dukas x Estée Lauder
ESTEELAUDER.GR

Dukas x Estée Lauder

Η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της The Estée Lauder Companies συνεχίζεται και φέτος, με τη δημιουργία ενός ακόμα συλλεκτικού βραχιολιού, σχεδιασμένο από το Δούκα Χατζηδούκα.
12,50€
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Madewell
MADEWELL.COM

Madewell

Σε συνεργασία με το BCRF το brand Madewell κυκλοφορεί ένα τζιν παντελόνι σε vintage ύφος και το 50% των εσόδων θα δοθεί στον φιλανθρωπικό οργανισμό.
€223
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Ralph Lauren
RALPHLAUREN.EU/GR

Ralph Lauren

Από το 2000, ο γνωστός οίκος κυκλοφορεί μια συλλογή ρούχων για την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Το 100% των εσόδων από τη συλλογή θα δοθούν στην ενέργεια και το 25% στους οργανισμούς Pink Pony Foundation και Romance Pink Pony Edition.
199€
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Araks
ARAKS.COM

Araks

Για τον Οκτώβριο, το brand θα κυκλοφορήσει τα σουτιέν Beatrice & Aaron στην απόχρωση Guava και 20% των εσόδων θα δοθεί στο BCRF.
€‌180
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
GHD PLATINUM+™ PINK LIMITED EDITION
GHDHAIR.COM

GHD PLATINUM+™ PINK LIMITED EDITION

18 χρόνια τώρα, η ghd υποστηρίζει κοινωφελείς οργανισμούς σ' όλο τον κόσμο για την έρευνα κατά του καρκίνου του μαστού. Κάπως έτσι, η συλλογή της ghd για το 2022 περιλαμβάνει το μήνυμα Take Control Now σε όλα τα limited edition εργαλεία styling της, υπενθυμίζοντας σε όλες τις γυναίκες να αυτοεξετάζονται ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ. Εξοπλισμένη με την πρωτοποριακή τεχνολογία Ultra-zone™, η ghd platinum+™ προβλέπει τις ανάγκες των μαλλιών και ανταποκρίνεται στον τρόπο που τα χτενίζεις, ελέγχοντας τη θερμότητα πιο αποτελεσματικά από ποτέ, με αποτέλεσμα πιο δυνατά μαλλιά, με περισσότερη λάμψη και προστασία χρώματος. Για κάθε αγορά styler ghd platinum+ της σειράς pink Take Control Now, έως 10 € πηγαίνουν στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού Άλμα Ζωής.
€299
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Aveda limited-edition hand relief™ moisturizing creme with shampure™ aroma
AVEDA.GR

Aveda limited-edition hand relief™ moisturizing creme with shampure™ aroma

Ενυδάτωσε την επιδερμίδα των χεριών σου, βοηθώντας παράλληλα στη συγκέντρωση χρημάτων για την αναζήτηση θεραπείας. Η πλούσια κρέμα χεριών limited-edition hand relief™ moisturizing creme ενυδατώνει εντατικά τα ξηρά χέρια αφήνοντάς τα πιο μαλακά και απαλά, χάρη στο έλαιο Andiroba και άλλα ενυδατικά βότανα που εμπλουτίζουν την επιδερμίδα με θρεπτικά συστατικά. Δεν περιέχει: Parabens, ορυκτά πετρελαίου, βαζελίνη, φορμαλδεΰδη, ζωικής προέλευσης συστατικά, παραφίνη, λανολίνη ή συνθετικό άρωμα. 10$ ανά αγορά κάθε κρέμας χεριών ενισχύουν την cruelty-free έρευνα του Breast Cancer Research Foundation®.
€22.50
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
RevitaLash® Advanced EyeLash Conditioner
REVITALASH.GR

RevitaLash® Advanced EyeLash Conditioner

Αυτόν τον Οκτώβριο, η RevitaLash Cosmetics Greece, στο πλαίσιο της εκστρατείας 2022 Pink Program, για κάθε πώληση των πολυβραβευμένων ορών θρέψης για βλεφαρίδες και φρύδια RevitaLash® Advanced eyelash conditioner, RevitaLash® Advanced Sensitive eyelash conditioner & RevitaBrow® Advanced eyebrow conditioner, σχεδιασμένων από οφθαλμίατρο για την ενίσχυση των βλεφαρίδων, των φρυδιών και της προστασίας της τρίχας ενάντια στο σπάσιμο, θα δωρίζει €5 στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» με στόχο την ενίσχυση των σκοπών και του έργου του Συλλόγου.
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
13904321-9634994399304843.jpg
LOOKFANTASTIC GREECE

Bobbi Brown Proud to be Pink Crushed Oil Infused Gloss Duo

Προς τιμή του Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού, η Bobbi Brown λάνσαρε ένα limited edition lip gloss duo, το Proud to be Pink Crushed Oil-Infused Gloss Duo σε μία power-pink συσκευασία. Τα glosses είναι εμπλουτισμένα με πλούσια σε θρεπτικά συστατικά βοτανικά έλαια, προσφέροντας θρέψη και απαλή άνεση στα χείλη. Έχουν ενυδατική, καθόλου κολλώδη υφή που αφήνει τα χείλη με ένα high-shine φινίρισμα. Θα τα βρεις στις αποχρώσεις ‘Bellini, μία περλέ ουδέτερη ροζ απόχρωση με χρυσό και διακριτικό κόκκινο μαργαριτάρι και ‘Free Spirit’, μία πλούσια ροζ μπεζ απόχρωση.
36.45€
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Bioderma Sensibio H2O Νερό Καθαρισμού Micellaire & Sensibio H2O Eye Biphase Micellaire-Διφασικό Νερό Καθαρισμού για Μάτια και Χείλη, & δώρο Νεσεσέρ σε Ροζ Χρώμα
BOXPHARMACY.GR

Bioderma Sensibio H2O Νερό Καθαρισμού Micellaire & Sensibio H2O Eye Biphase Micellaire-Διφασικό Νερό Καθαρισμού για Μάτια και Χείλη, & δώρο Νεσεσέρ σε Ροζ Χρώμα

Η Bioderma Greece συνεργάζεται για ακόμη μια χρονιά με τον Πανελλήνιο σύλλογο γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής». Με την αγορά προϊόντων από την αγαπημένη σειρά Sensibio της Bioderma, μέρος των εσόδων προορίζεται για τη στήριξη του έργου του συλλόγου. Από τα αγαπημένα προιόντα το νερό καθαρισμού και ντεμακιγιάζ για το ευαίσθητο δέρμα Bioderma Sensibio H2O που καταπραΰνει και αφαιρεί το μακιγιάζ από το πρόσωπο και τα μάτια και το Sensibio H2O Eye Biphase Micellaire που αφαιρεί το αδιάβροχο μακιγιάζ από μάτια και χείλη και ενυδατώνει χάρη στο υαλουρονικό οξύ.
23,02€
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ