SHOPPING

Με τη νέα υπηρεσία παράδοσης από το Πλαίσιο, δεν υπάρχει ποτέ κακό timing με το πακέτο σου

Έχεις κάνει την ηλεκτρονική παραγγελία σου και από στιγμή σε στιγμή αναμένεις τον άνθρωπο που θα σου την παραδώσει έξω απ’ την πόρτα. Περιμένεις, λοιπόν, καρτερικά να χτυπήσει το κουδούνι για να την παραλάβεις και να συνεχίσεις την ημέρα σου ήρεμη. Γιατί μπορεί να ξέρεις ότι θα παραδοθεί σήμερα, όμως όλες οι υπόλοιπες πληροφορίες σού είναι παντελώς άγνωστες και εδώ ξεκινάνε τα προβλήματα.

Πρέπει να κάτσεις αγκυλωμένη στο σπίτι μέχρι να πάρεις την παραγγελία στα χέρια σου, σκέφτεσαι. Από την άλλη, όμως, οι υποχρεώσεις της καθημερινότητας τρέχουν. Έτσι παίρνεις τη γενναία απόφαση να φύγεις για λίγο από το σπίτι. «Θα λείψω μαξ ένα μισάωρο. Τι μπορεί να πάει τόσο λάθος, σε τόσο λίγη ώρα; Δεν είμαι δα και τόσο άτυχη», λες από μέσα σου. Έλα όμως που είσαι. Αυτό το μισάωρο που επέλεξες από τις 24 ώρες της ημέρας για να λείψεις και να πεταχτείς στο γειτονικό μανάβικο ή να πάρεις τα παιδιά από το σχολείο, ήταν αυτό το μισάωρο που έφτασε η παραγγελία σου. Δυστυχώς, μερικές φορές το timing δεν λειτουργεί υπέρ μας, αλλά με τη νέα υπηρεσία παράδοσης από το Πλαίσιο, κάνοντας χρήση ενός link με live map, δεν υπάρχει ποτέ κακό timing. Όλα είναι χρονομετρημένα για να μπορέσεις να προγραμματίσεις τον χρόνο σου όπως θες και στο λέω από προσωπική εμπειρία.

Η ενημέρωση για το προβλεπόμενο 2ωρο παράδοσης, λειτούργησε άψογα

Εδώ και καιρό έψαχνα να βρω ένα θερμός και βρήκα αυτό που μου άρεσε από το Πλαίσιο. Έτσι, λοιπόν, έκανα την παραγγελία μου με διεύθυνση παράδοσης τον Μαραθώνα (ενημερωτικά, η υπηρεσία αυτή είναι διαθέσιμη για Αττική και Θεσσαλονίκη). Αρχικά, να ξεκινήσω από το γεγονός πως, προς μεγάλη μου έκπληξη, μία μέρα πριν παραλάβω την παραγγελία μου, ενημερώθηκα με SMS για το προβλεπόμενο 2ωρο μέσα στο οποίο θα γινόταν η παράδοση. Ένα απλό SMS που μου χάρισε την απόλυτη ευελιξία ώστε να φτιάξω το πρόγραμμά μου χωρίς να χάσω καθόλου χρόνο και να κάνω τις δουλειές μου χωρίς περιττό άγχος. Έτσι κι έγινε.

Pexels

Την ημέρα της παράδοσης, έλαβα 2 ενημερωτικά SMS από το Πλαίσιο. Ένα με την εκτιμώμενη ώρα παράδοσης και ένα SMS υπενθύμισης 30 λεπτά πριν παραδοθεί

Την ημέρα της παράδοσης, λοιπόν, αφού έφτιαξα τον πρωινό καφέ στην αγαπημένη μου κούπα, έκανα όσες δουλειές είχα να κάνω, χωρίς το βάρος της αγχωτικής αναμονής για την παραγγελία μου. Και όλα αυτά γιατί ήδη από την προηγούμενη μέρα, γνώριζα το χρονικό περιθώριο που θα έφτανε στο σπίτι μου. Και το καλύτερο; Είχα ενημερωθεί για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης από το πρωί της ίδιας μέρας, ενώ 30 λεπτά πριν, έλαβα SMS υπενθύμισης ότι η παραγγελία μου πλησιάζει.

Πλαίσιο

Το Live tracking, ο ορισμός της ευελιξίας

Έτσι, αποφάσισα να πεταχτώ μέχρι τον φούρνο για να πάρω το ψωμί που ξέχασα προηγουμένως, ξέροντας φυσικά πού ακριβώς βρίσκεται το πακέτο μου. Με λίγα λόγια, πήρα αυτήν τη γενναία απόφαση που πήρες και εσύ, χωρίς να αντιμετωπίσω κακό timing. Γιατί η νέα αυτή υπηρεσία από το Πλαίσιο μού έδωσε τη δυνατότητα να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου επιτόπου, σε πραγματικό χρόνο, μέσω του Live link.

Αφού, λοιπόν, παρέλαβα κανονικά το θερμός μου μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο, έβαλα την ψηφιακή υπογραφή μου και ξεμπέρδεψα. Τόσο εύκολα, τόσο απλά, τόσο υπολογισμένα!

Με τη νέα υπηρεσία παράδοσης από το Πλαίσιο δεν μπορεί να πάει τίποτα στραβά

Να ξέρεις ότι ο μέσος όρος απόκλισης μπορεί να φτάσει τα 20 λεπτά. Λογικό, αν σκεφτείς ότι μπορεί να προκύψουν κυκλοφοριακές καθυστερήσεις, απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες, μέχρι και προβλήματα στις προηγούμενες παραδόσεις της ημέρας. Τι; Έτσι θα σε άφηνε το Πλαίσιο; Ακόμα και σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει λύση, καθώς η επανεκτίμηση του χρόνου παράδοσης είναι συνεχής. Ό,τι νεότερο υπάρχει για την παράδοσή σου, θα το γνωρίζεις ανά πάσα ώρα και στιγμή. Τα updates είναι άμεσα και συνεχή. Τίποτα δεν μπορεί να πάει λάθος!

Η σπουδαία ομάδα που βρίσκεται πίσω από τη νέα, καινοτόμα υπηρεσία

Φυσικά, μία σπουδαία ομάδα «κρύβεται» πάντα πίσω από μία σπουδαία δουλειά. Και στην περίπτωση της νέας υπηρεσίας παράδοσης από το Πλαίσιο, «κρύβεται» μία ομάδα 200 ατόμων από τα τμήματα customer support, φόρτωσης, διανομής και οδηγών, η οποία συνεργάζεται άψογα για να φτάσει η παραγγελία στην υποσχόμενη ώρα.