CELEBRITIES

Κλέλια Ρένεση: Τα σκληρά λόγια για το τι είναι «παρά φύσιν»

Eurokinissi

Αν υπάρχει ένα θέμα, για το οποίο ακούγονται πολλές απόψεις τις τελευταίες μέρες, είναι το νομοσχέδιο για για τον γάμο και την τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια. Στο θέμα αυτό τοποθετήθηκε και η Κλέλια Ρένεση, με μία μακροσκελή ανάρτηση στα social media.

Η Κλέλια Ρένεση, πολύ συχνά παίρνει θέση σε επίκαιρα ζητήματα, που απασχολούν την κοινωνία. Μιλάει με ειλικρίνεια και δεν μασάει τα λόγια της. Το ίδιο έκανε και αυτή την φορά, με μία τοποθέτησή της για το τι τελικά είναι «παρά φύσιν» σήμερα, φέρνοντας κάποιες σκληρές αλήθειες στο προσκήνιο, που αφορούν τους γονείς και τον τρόπο που μεγαλώνουν τα παιδιά. Αναφέρθηκε μάλιστα και στο θέμα της παρενθεσίας, που όπως παραδέχτηκε είναι ένα κομμάτι το οποίο την προβληματίζει.

Η ανάρτηση της Κλέλιας Ρένεση

«Τόσες μέρες ακούω και βλέπω δοκίμια στα ψηφιακά καφενεία για την τεκνοθεσία ομοφυλόφιλων. Ο τίτλος: Παρά φύσιν. Κόντρα στη φύση λοιπόν να μεγαλώσει ένα παιδάκι με γονείς ίδιου φύλου. Ενώ όλα όσα κάνουμε εμείς οι ετεροφυλόφιλοι γονείς είναι εντελώς φυσικά. Βέβαια. Είμαστε πλήρως εναρμονισμένοι με τη φύση μας.

Βουτηγμένοι για τα καλά στο χάος της αστικής καθημερινότητας, από το πρωί μέχρι το βράδυ τρέχουμε να ανταποκριθούμε σε εργασίες και υποχρεώσεις, παρκάρισμα παιδιού σε όσες περισσότερες δραστηριότητες μπορούμε, ετοιμάζουμε ένα γεύμα της θλίψης με μεταλλαγμένα φαγητά, μαμά και μπαμπάς σε πλήρη σύγχυση συνεχώς, κατάκοποι και ηττημένοι από ένα σύστημα αδίστακτο, μέσα στον ιστό της αδιανόητης ταχύτητας των εξελίξεων και των συνεχών ανατροπών», έγραψε αρχικά η Κλέλια Ρένεση, η οποία είναι μητέρα της μικρής Κοραλίας.

«Για να βγει ο μήνας το 90% των Ελλήνων φτύνουν αίμα. Αλλά για την κοινή γνώμη αυτό δεν είναι παρά φύσιν, είναι φυσιολογικό. Που τα βουτάμε από 6 μηνών σε βρεφονηπιακούς σταθμούς και τρέχουμε να φύγουμε από την πόρτα με δάκρυα στα μάτια μη τύχει και ακούσουμε το κλάμα του, που ακόμα τρέχει το γάλα μας και ντρεπόμαστε και το κρύβουμε στη δουλειά, και πάμε στην τουαλέτα να αντλήσουμε δίπλα στα ούρα και στα κόπρανα γιατί είναι παρά φύσιν να σε δούνε οι συνάδελφοι», πρόσθεσε η ηθοποιός.

Η Κλέλια Ρένεση συνέχισε στον ίδιο τόνο να μιλά για όσα βαφτίζουμε «φυσιολογικά» στην καθημερινότητα των παιδιών καθώς αυτά μεγαλώνουν. «Και μετά, τα βάζουμε τα παιδιά μας σε ένα απάνθρωπο κατοστάρι επιδόσεων. Γλώσσες, αθλήματα, δεξιότητες, 800 ώρες τη βδομάδα μη τυχόν και έχουν τα έρμα 10 λεπτά ησυχίας να προλάβουν να καταλάβουν ποια είναι και που πάνε. Όχι βέβαια. Αυτό θα ήταν παρά φύσιν. Έπειτα, τα μπουκώνουμε σε φροντιστήρια, σε άγχη επιδόσεων, σε εξαγορά γνώσεων και συναισθηματικών εκβιασμών».

«Και μετά, αρχίζουν τα ψυχολογικά, οι ψυχολόγοι, οι κρίσεις πανικού, οι νευρώσεις, αλλά όλα αυτά είναι φυσιολογικά. Τα παιδιά φτάνουν τα 18 και νομίζουν πως οι ντομάτες φυτρώνουν στα σούπερ μάρκετ και τα ψάρια ζουν στην κατάψυξη. Φτάνουν 18 και δε ξέρουν να μιλάνε στο άλλο φύλο ανθρώπινα. Δε ξέρουν να πιάσουν το χέρι του άλλου. Δε ξέρουν να διαχειριστούν 50 ευρώ στο σούπερ μάρκετ. Αλλά όλα αυτά είναι φυσικά, οπότε όλα καλά», τόνισε έπειτα.

«Και οι γονείς (ετερόφυλοι, μη μου αγχώνεστε) σταυροκοπιούνται, “όλα τους τα δώσαμε, θυσία γίναμε, να γίνουν κάτι σπουδαίο αυτά, γι’ αυτά ζήσαμε, τι πήγε στραβά;” αυτοί λοιπόν τώρα οι γονείς θεωρούν παρά φύσιν να αναστήσουν ένα παιδάκι  ένα ζευγάρι γονιών ίδιου φύλου. Θεωρούν πως αυτό θα διαλύσει το οικοδόμημα της σημερινής κοινωνίας. Της σημερινής τραγωδίας, πιο σωστά», συμπλήρωσε η Κλέλια Ρένεση και στη συνέχεια αναφέρθηκε στην «εξαθλίωση» που βιώνει το σύνολο της κοινωνίας, το «μοναδικό παρά φύσιν έργο που ζούμε», όπως σημείωσε.

«Αυτό είναι το πρόβλημά μας. Το να σωθούν κάποια παιδάκια από τα ιδρύματα και τις δομές και να μπουν σε ζεστά σπίτια και αγκαλιές. Το μόνο παρά φύσιν έργο που ζούμε, είναι η εξαθλίωση του γένους μας, ομόφυλοι, ετερόφυλοι, γέροι, νέοι, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε καμαρωτά και περήφανα και βρίσκουμε με πολύ μεγάλη ευκολία λόγους να διχαστούμε για να μη βλέπουμε τη συνολική κατάντια μας.

Τι να τον κάνω τον άντρα που δεν παλεύει για τα δικαιώματά του, τον συνάνθρωπό του, δεν σηκώνει κεφάλι στην καταπάτησή του, δεν εναντιώνεται στη συρρίκνωσή του; Τι να την κάνω τη γυναίκα όταν δε βγαίνει στους δρόμους να ουρλιάξει, όταν σκοτώνονται παιδιά, όταν την αναγκάζουν να υφίσταται εξευτελισμούς, όταν έχει αποδεχθεί η ίδια τη συρρίκνωση της θυληκότητάς της γιατί “ενοχλεί και προκαλεί;», σημείωσε η Κλέλια Ρένεση, που χρόνια τώρα μιλά για την κοινωνία της αλληλεγγύης που ονειρεύεται μέσα από τις αναρτήσεις της. Μία κοινωνία όπου όλοι μαζί οι άνθρωποι διεκδικούν τα δικαιώματά τους.

«Το φύλο δεν είναι μόνο γενετική εντολή. Είναι βαθιά και παλιά ιστορία. Και τα χρώματα έχουν ξεθωριάσει προ πολλού. Αφήστε τους ανθρώπους να σώσει ό,τι αντέχει η καρδιά τους και σώστε και εσείς ό,τι βαστάν τα πόδια σας. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος», κατέληξε η ηθοποιός πριν αναφερθεί στο ζήτημα της παρένθετης μητρότητας. Αυτό, ωστόσο, το βλέπει από μία μόνο πλευρά, από την πλευρά του κινδύνου εκμετάλλευσης των γυναικών για εμπορία βρεφών, συνδέοντας μάλιστα την παρένθετη μητρότητα μόνο με την οικονομική ανέχεια.

Υπάρχει ωστόσο και μία διαφορετική διάσταση στην παρένθετη μητρότητα, αυτή που είχε επισημάνει ο Γιώργος Καπουτζίδης μιλώντας στο Πρωινό, αυτή που συνδέεται με την αγάπη και την προσφορά χωρίς κανενός είδους αλισβερίσι στη μέση. Δεν είναι μόνο η απόλυτη φτώχια που μπορεί να κάνει μία γυναίκα να μπει σε αυτήν τη διαδικασία, εμπειρικά τουλάχιστον προκύπτει ότι μπορεί να είναι και η αγάπη, όπως αποδεικνύουν οι ειδήσεις για γυναίκες που κυοφόρησαν τα εγγόνια τους γιατί οι κόρες τους δεν μπορούσαν.

«Το μόνο παρά φύσιν που με απασχολεί σε αυτή την ιστορία είναι το κεφάλαιο “παρένθετη μάνα”. Γιατί είναι ένα κεφάλι με πολλά πόδια και συχνά σκοτεινά. Γιατί μόνο η απόλυτη φτώχια μπορεί να σε κάνει παρένθετη μάνα. Από εκεί ανοίγει ο δρόμος για “παράνομο εμπόριο μήτρας” και μωρών. Και είναι ανατριχίλα. Αλλά ισχύει και για τους ετερόφυλους και για όλους αυτή η ανησυχία. Το έργο “δικιά μου είναι η μήτρα ό,τι θέλω την κάνω” δε ξέρω αν πρέπει να φτάσει στο “άμα θέλω την πουλάω”, είμαι βαθιά διστακτική» καταλήγει στην ανάρτησή της, αναφέροντας τον προβληματισμό της η Κλέλια Ρένεση.