VIVIANE' S BEAUTY TALKS

Μασάζ Προσώπου: 5 πανεύκολες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις μόνη σου (με τα χέρια σου)

Ladylike.gr / Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου Watkinson

Δεν είναι η πρώτη φορά που διαβάζεις από αυτή εδώ τη στήλη για το πόσο σημαντικό είναι να αφιερώνεις μερικά λεπτά της ημέρας σου προκειμένου να κάνεις μασάζ προσώπου.

Σύμφωνα μάλιστα με τους δερματολόγους, όπως σου έχω ξαναπεί, λίγα λεπτά μασάζ προσώπου σε τακτική βάση, αρκούν για να ενισχυθεί η κυκλοφορία του αίματος και η ροή του οξυγόνου στα κύτταρα της επιδερμίδας, αλλά και να μειωθεί το πρήξιμο κάτω από τα μάτια, να τονωθούν οι μύες του προσώπου, να σμιλευτούν τα ζυγωματικά και η περιοχή γύρω από το πηγούνι, την κάτω γνάθο και το λαιμό, ακόμη και να μειωθούν οι ρυτίδες στο μέτωπο. Αποτέλεσμα; Η επιδερμίδα γίνεται ακόμη πιο λαμπερή, αποκτώντας μία πιο νεανική και αναζωογονημένη όψη. Κι όλα αυτά- σημείωσε- με μικρές κινήσεις που μπορείς να κάνεις χωρίς να φύγεις από την άνεση του σπιτιού σου.

Παράλληλα, το μασάζ μπορεί να συμβάλλει στην καλύτερη διείσδυση των ενεργών συστατικών που περιέχονται στα προϊόντα που απλώνουμε καθημερινά στο πρόσωπό μας, με αποτέλεσμα  πιο υγιή όψη στην επιδερμίδα μας. Κι αυτό γιατί σχετίζεται άμεσα με την ενίσχυση της κυκλοφορίας του αίματος.

Κι αν είσαι πρωτάρα του είδους ή απλά δεν έχεις beauy gadget, όπως το jade roller ή το gua sha, αυτή τη φορά μαζί με την καθοδήγηση της αγαπημένης Χαράς Nιάτσικα (Harouls) σου δείχνουμε- προτείνουμε μερικές βασικές κινήσεις που μπορείς να κάνεις με τα δάχτυλά σου για πιο αναζωογονημένη επιδερμίδα.

μασάζ προσώπου Harouls Ladylike.gr / Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου Watkinson

Πέντε κινήσεις που μπορείς να κάνεις για μασάζ προσώπου:

Πρώτη κίνηση

Κράτησε τα χέρια σου χαλαρά και χρησιμοποιώντας ελαφριά πίεση όταν ακουμπάς το δέρμα σου, ξεκίνα, βάζοντας την παλάμη των χεριών σου κάτω από τα αυτιά σου. Με απαλή πίεση κατέβασε τα χέρια σου, μέχρι την κλείδα. Αυτή η κίνηση θα σε βοηθήσει απομακρύνεις τις τοξίνες που υπάρχουν «συσσωρευμένες» κατεβάζοντάς τις ακριβώς σε αυτό το σημείο (aka κόκκαλα ψηλά στα λαιμό).

Δεύτερη κίνηση

Κλείσε τα δάχτυλά σου, όπως φαίνεται στο παραπάνω gif. Ακούμπησέ τα στο κέντρο του πηγουνιού σου και χωρίς να τα σηκώσεις «ρόλαρε» τα χέρια σου με φορά προς τα έξω, δηλαδή, προς τα αυτιά. Αυτή η κίνηση βοηθάει να απαλλαγείς από πρήξιμο, σμιλεύει την περιοχή του σαγονιού, ενώ παράλληλα, ωθεί τη λέμφο προς τους λεμφαδένες κάτω από τα αυτιά, συμβάλλοντας στην αποτοξίνωση και τον καθαρισμό του λεμφικού συστήματος.

Τρίτη κίνηση

Βρες το κόκκαλο των ζυγωματικών σου και γέρνοντας το κεφάλι σου ελαφρά προς τα μπρος, στήριξέ το πάνω στα χέρια σου. Σε αυτό το σημείο του προσώπου, υπάρχουν πολλοί σημαντικοί μύες που περνούν και αρκετοί συνδέονται με το νευρικό σύστημα, με αποτέλεσμα το μασάζ σε αυτή την περιοχή να είναι διεγερτικό αλλά και χαλαρωτικό. Αυτή η κίνηση επίσης, βοηθάει στην τόνωση της κυκλοφορίας του αίματος, στην αποτοξίνωση της λέμφου, αλλά και στη χαλάρωση – μείωση της έντασης της γνάθου. Φρόντισε να κάνεις μασάζ με ανοδική φορά και μπροστά από τα αυτιά όπου βρίσκονται οι λεμφαδένες.

Τέταρτη κίνηση

Χρησιμοποίησε τα τρία μεσαία δάχτυλα, τοποθετώντας το πρώτο στην αρχή του φρυδιού, το άλλο στη μέση και το τελευταίο στην άκρη του. Ασκώντας μέτρια πίεση, πίεσε προς τα πάνω αργά και σταθερά ξεκινώντας από το φρύδι και καταλήγοντας στη γραμμή των μαλλιών σου. Όταν φτάσεις σε αυτό το σημείο (aka στη γραμμή των μαλλιών σου) κράτησε τα δάκτυλά σου λίγα δευτερόλεπτα παραπάνω κάνοντας μικρές κυκλικές κινήσεις για extra τόνωση της κυκλοφορίας του αίματος. Plus: Αυτή είναι τέλεια κίνηση αν θέλεις να πετύχεις λίγο πιο ανορθωμένο εφέ στα φρύδια και γενικότερα στο πρόσωπό σου!

Πέμπτη κίνηση

 

Χρησιμοποιώντας τη βαρύτητα του κεφαλιού, γύρε ελαφρώς προς τα μπροστά και βάζοντας λίγο βάρος στα δάχτυλά σου, ακούμπησε το κέντρο του μετώπου σου. Μην σταματήσεις χαμηλά στο μέτωπο. Αυτή η κίνηση βοηθά στη χαλάρωση των μετωπιαίων μυών. Αμέσως θα αισθανθείς το βλέμμα σου πιο φωτεινό, σαν να έχει φύγει ένα βάρος.