BEAUTY NEWS

Úrsula Corberó: Η Τόκιο του La Casa de Papel σ’ ένα νέο ρόλο- έκπληξη

Extra συστάσεις για το «La Casa de Papel» και την «Τόκιο», νομίζω, δεν χρειάζονται. “Η Τέλεια Ληστεία” επέστρεψε αρχές Σεπτεμβρίου στις οθόνες του ελληνικού Netflix με τον πέμπτο και τελευταίο κύκλο, το δεύτερο μέρος του οποίου αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 3 Δεκεμβρίου (αφήνουμε για τότε τους αποχαιρετισμούς). Μέχρι τότε, η Úrsula Corberó θα μπορεί να μας συστήνεται και μέσα από το νέο της ρόλο- εκτός μεγάλης οθόνης αυτή τη φορά, ως η νέα Global Ambassador της Shiseido και έχουμε όλες τις λεπτομέρειες για αυτή, τη νέα της συνεργασία.

Η Úrsula Corberó, είναι η νέα Shiseido Global Ambassador και η βασική πρωταγωνίστρια της παγκόσμιας καμπάνιας POWER IS IN YOU που μαζί με τις Megan Rapinoe & Hikaru Utada, στόχο έχουν να ενδυναμώσουν τους ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο αναδεικνύοντας τη δύναμη της εσωτερικής ομορφιάς που μπορεί και αλλάζει την κοινωνία προς το καλύτερο. Παράλληλα, η Shiseido αποκάλυψε το νέο Ultimune, το #1 αντιγηραντικό serum με ανανεωμένη σύνθεση και πρωτοποριακή τεχνολογία, αποδεικνύοντας τη μακροχρόνια δέσμευσή της στην κορυφαία επιστημονική έρευνα.

Mε ποικίλα υπόβαθρα στην τέχνη, στον κοινωνικό ακτιβισμό και τον αθλητισμό και με δυναμικές ιστορίες που συμβαδίζουν με τις αξίες της Shiseido, οι τρείς πρωταγωνίστριες προσεγγίζουν την ομορφιά με την οπτική του θάρρους και της εσωτερικής δύναμης, σε μια σειρά εμπνευσμένων Power Talks films, εκφράζοντας το μήνυμα της νέας καμπάνιας Shiseido.

«Η ομορφιά πηγάζει από την θετική διάθεση. Είναι μια αίσθηση ενέργειας, μια αίσθηση ζωντάνιας. Αν επιθυμείτε κάτι πολύ, πρέπει να το προσπαθήσετε. Αν κάνετε λάθος, θυμηθείτε ότι η ζωή δεν είναι τέλεια. Άλλωστε η ομορφιά δεν είναι τέλεια» λέει χαρακτηριστικά η Úrsula Corberó, η οποία ξεκίνησε την καριέρα της στην καταλανική τηλεόραση σε ηλικία 13 ετών και έχει υπάρξει το πρόσωπο του οίκου Bvlgari και άλλων brands.

Η νέα παγκόσμια καμπάνια της Shiseido: Power is in you

Οι νέοι τρόποι ζωής ποικίλουν και τα άτομα αλληλοεπιδρούν διαφορετικά σε όλο τον κόσμο. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι υποβαθμίζουν την επιδίωξη της υλικής ευημερίας και βρίσκουν αξία σε προϊόντα ή ενέργειες που χτίζουν τον αυτοσεβασμό και υμνούν την διαφορετικότητα. Αναζητούν την πραγματική αξία για τον εαυτό τους και τον κόσμο γύρω τους. Η ανάγκη για μια «ολιστική φροντίδα» που περιποιείται την επιδερμίδα και την ψυχή με πιο θεμελιώδη και προσωπικό τρόπο γίνεται ακόμα μεγαλύτερη, καθώς περνάμε περισσότερο χρόνο στο σπίτι και δίνουμε μεγαλύτερη προσοχή στον εαυτό μας. Παράλληλα με το νέο ULTIMUNE, η καμπάνια POWER IS ΙΝ YOU επιδιώκει να ενδυναμώσει τον καθένα από εμάς να απελευθερώσει την εσωτερική ενέργειά του, να ενεργοποιήσει την δική του ομορφιά και να την χρησιμοποιήσει ως μια όμορφη δύναμη στον κόσμο.

Το ολοκαίνουργιο Ultimune της Shiseido

Η μακροχρόνια δέσμευση της Shiseido στην κορυφαία επιστημονική έρευνα φέρνει την επανάσταση στον εμβληματικό ορό ομορφιάς Ultimune. Bασισμένη σε περισσότερα από 25 χρόνια πρωτοποριακής έρευνας, η τεχνολογία ImuGenerationREDTM που ενσωματώνει την μελέτη LifeBloodTM σηματοδοτεί μια σημαντική καινοτομία που συνδέει την εσωτερική αμυντική δύναμη του δέρματος με τον σφυγμό της ζωτικής ροής για να φέρει την επιδερμίδα στην ιδανική κατάσταση. Η πανίσχυρη σύνθεσή του υπόσχεται διπλή αντιγηραντική δράση για πιο υγιή, πιο δυνατή επιδερμίδα. Τώρα και στο μέλλον.

Το νέο Ultimune θα είναι διαθέσιμο μετά τις 20 Σεπτεμβρίου στα καταστήματα καλλυντικών.