BEAUTY NEWS

Τα καλλυντικά της Selena Gomez έρχονται να «κονταροχτυπηθούν» με αυτά της Rihanna. Τρέμεις RiRi;

Selena Gomez arrives at the 6th Annual Hollywood Beauty Awards at the Taglyan Complex on Thursday, Feb. 6, 2020, in Los Angeles. (Photo by ) /Invision/AP Willy Sanjuan

Η είδηση ότι η Selena Gomez ετοιμάζει το δικό της brand ομορφιάς «έσκασε» πέρυσι το καλοκαίρι και ανακοινώθηκε επίσημα, από την ίδια τη Selena το Φεβρουάριο, μέσα από τον προσωπικό λογαριασμό της στο Instagram.

 

«Δουλεύω γι’ αυτό το project δύο χρόνια τώρα και μπορώ επίσημα να πω πως το Rare Beauty θα λανσαριστεί στα καταστήματα Sephora στη Βόρεια Αμερική αυτό το καλοκαίρι. Ήθελα να κάνω ένα brand που θα αισθάνεται κάθε γυναίκα άνετα. Νομίζω ότι οι άνθρωποι αισθάνονται την πίεση του ότι πρέπει να μοιάζουν με όλους τους άλλους ή πρέπει να ακολουθούν/ αγοράζουν κάτι επειδή όλοι το κάνουν. Θέλω όλοι μας να σταματήσουμε να συγκρίνουμε τον εαυτό μας και να αρχίσουμε να αγκαλιάζουμε τη δική μας μοναδικότητα» είχε αναφέρει μεταξύ άλλων, τότε χαρακτηριστικά, χωρίς να δώσει ωστόσο κάποια παραπάνω λεπτομέρειες για τα προϊόντα της συλλογής.

«Υπάρχουν πολλά πράγματα που θέλω να μοιραστώ μαζί σας, αλλά θα τα μοιραστούμε μέσα σε λίγους μήνες». Και να, που οι μήνες πέρασαν και η Selena μιλώντας στο Interview Magazine αποκάλυψε περισσότερα για το νέο της beauty brand.

Λεπτομέρειες του beauty brand της

Αυτό που συγκρατήσαμε; Η μεγάλη ποικιλία στις αποχρώσεις των καλλυντικών της, που αν με ρωτάς- τουλάχιστον σε ποσότητα (γιατί ακόμη, δεν μπορούμε να τσεκάρουμε την ποιότητά τους) «κονταροχτυπιέται» με αυτή της Rihanna και του beauty brand της, Fenty Beauty.

«Η συλλογή έχει 48 αποχρώσεις foundation και concealer. Όλα τα προϊόντα είναι πολύ clean και εύκολα στη χρήση» και συνέχισε «Η γενιά μου έχει όλη αυτή την πίεση να μοιάζει σε ένα συγκεκριμένο πρότυπο και ήθελα να κάνω μία συλλογή που θα ξεφεύγει από αυτή την πίεση» ενώ πιο κάτω ανέφερε πως στην καμπάνια προώθησης του brand της δεν θα χρησιμοποιήσει επαγγελματίες μοντέλα.

Σε αυτό το σημείο, να πούμε πως οι αρχικές προβλέψεις ήθελαν το brand να κυκλοφορεί φέτος στα καταστήματα Sephora. Οπότε αναμένομεν.