BEAUTY SHOPPING

Pride Edition: 4 προϊόντα ομορφιάς ντύνονται στα χρώματα του Pride

Και φέτος, τον μήνα του Pride, αρκετά beauty brands αποφάσισαν να «ντύσουν» κλασικά και αγαπημένα προϊόντα ομορφιάς ή να κυκλοφορήσουν συλλογές, στα χρώματα του ουράνιου τόξου, μεταμορφώνοντάς τα σε συλλεκτικά, special edition, προκειμένου να γιορτάσουν με όλη την κοινότητα LGBTQIA+ το δικαίωμα στην ισότητα και την αγάπη ανεξάρτητα από την «ταυτότητα», τη σεξουαλικότητα και το φύλο.

 

Παράλληλα, αρκετά brands έχουν αποφασίσει είτε μέσω των εσόδων από τις πωλήσεις των προϊόντων τους, είτε μέσω δωρεών, να στηρίξουν το έργο ιδρυμάτων και οργανισμών με απώτερο στόχο την ευαισθητοποίησή του κοινού σε θέματα διακρίσεων που αφορούν την LGBTQIA+ κοινότητα. Άλλωστε, στις έννοιες της αποδοχής, αλληλεγγύης και της ενδυνάμωσης δεν βρίσκεται το βαθύτερο νόημα του Pride;

4 προϊόντα ομορφιάς που κυκλοφόρησαν φέτος στα χρώματα του Pride

Το bestselling “All In One Micellar Water” της Garnier ντύνεται στα χρώματα του Pride με μότο το Remove your Make Up Not Your Pride και μία μοναδική pride campaign, η Garnier αγκαλιάζει όλη την LGBTQIA+ κοινότητα και επικοινωνεί την ανάγκη για αυτοέκφραση και αυτοφροντίδα, ενώ ταυτόχρονα αναδεικνύει έννοιες όπως η συμπερίληψη και η μοναδικότητα. Αναγνωρίζοντας την διαφορετικότητα κάθε επιδερμίδας, το αγαπημένο νεράκι καθαρισμού προσφέρει όπως πάντα βαθύ ντεμακιγιάζ και καθαρισμό, ενώ παράλληλα απομακρύνει τους ρύπους και καταπραΰνει την επιδερμίδα. 

Παράλληλα, σε παγκόσμια συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Heritage of Pride (ΗΟP), και μέσω του διεθνούς δικτύου InterPride (300 μη κυβερνητικοί οργανισμοί σε 70 χώρες) η Garnier πραγματοποιεί μια συνολική προσπάθεια ευαισθητοποίησής του κοινού για ένα μέλλον χωρίς διακρίσεις, όπου όλα τα άτομα έχουν ίσα δικαιώματα. Η συγκεκριμένη ενέργεια ξεκινάει κατά τη διάρκεια του μήνα της Υπερηφάνειας και θα συνεχίσει όλο τον χρόνο.

Η NIVEA γιορτάζει το Pride με μία συλλεκτική έκδοση, της πιο διαχρονικής και δημοφιλούς κρέμας της εταιρίας, τη NIVEA all- purpose cream, στο χαρακτηριστικό μπλε μεταλλικό κουτί, που ξεχωρίζει για παραπάνω από 100 χρόνια. Η συλλεκτική αυτή έκδοση είναι εμπνευσμένη από τη σημαία του Pride, η οποία απεικονίζεται πάνω στη διαχρονική συσκευασία αυτής της αγαπημένης κρέμας, με σκοπό την ευαισθητοποίηση γύρω από θέματα που αφορούν το Pride και την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα.

Πέρα από τη δημιουργία της συλλεκτικής συσκευασίας, η εταιρεία «αγκαλιάζει» την ατομικότητα και τη συμπερίληψη με ένα σύνολο πρωτοβουλιών για την ουσιαστική στήριξη της κοινότητας τόσο σε τοπικό, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω ομάδων που είναι αποκλειστικά αφοσιωμένες σε αυτό τον σκοπό. Στο πλαίσιο αυτό, για τον μήνα του Pride, η NIVEA θα στηρίξει μέσω δωρεάς το έργο των δύο οργανισμών, το Colour Youth και τις Οικογένειες Ουράνιο Τόξο, ώστε να βοηθήσει γονείς και νέους της κοινότητας.

Aπό το 1982, ο Jean Paul Gaultier, γιορτάζει τη διαφορετικότητα και την ομορφιά του να είσαι ο εαυτός σου. Η συλλεκτική έκδοση φετινού Classique Pride 2023, είναι ένα άρωμα για γυναίκες και άνδρες. Το Classique Pride 2023 έχει δημιουργηθεί από Natalie Gracia-Cetto και Quentin Bisch. Το σανγκουίνι και το φρούτο γιούζου βρίσκονται στις νότες κορυφής, το νερόλι και τα άνθη πορτοκαλιάς στις μεσαίες νότες, ενώ ο μόσχος και τα λευκά ξύλα στις νότες βάσης.

Η Eylure είναι ένα brand που στηρίζει στην πράξη το diversity και inclusivity. Για τρίτη χρονιά συνεργάζεται με το Just Like Us, μία φιλανθρωπική οργάνωση που στόχο έχει την εξάλειψη εκφοβισμού αλλά και την ένταξη LGBT+ ατόμων σε σχολεία σ’ όλο το Ηνωμένο Βασίλειο. Με έμπνευση από το Pride, αυτές οι μοναδικές βλεφαρίδες λάμπουν κάτω από το UV φως, ενώ την ημέρα, οι όμορφες ροζ ίνες τους τις κάνουν να ξεχωρίζουν. Πραγματικά πρέπει να τις δεις για να τις πιστέψεις!