BEAUTY NEWS

Bella Hadid: Λάνσαρε μόλις τα δικά της αρώματα. Όλα όσα ξέρουμε

Dimitrios Kambouris/Getty Images/Ideal Image

Όταν η Bella Hadid αρχές Φεβρουαρίου δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram ένα καρουζέλ με φωτογραφίες που τραβήχτηκαν στα κεντρικά γραφεία της Ulta Beauty στο Σικάγο (μια από τις μεγαλύτερες αμερικανικές αλυσίδες καταστημάτων ομορφιάς), οι φήμες ότι ετοιμάζεται να κάνει το πρώτο της επιχειρηματικό βήμα στον κόσμο της ομορφιάς άρχισαν να οργιάζουν. Και όχι άδικα. 

Περίπου 2 μήνες μετά, η Bella Hadid ανακοινώνει το επίσημο λανσάρισμα της Orebella, του δικού brand αρωμάτων.

Το λανσάρισμα περιλαμβάνει 3 αρώματα που έχουν αναπτυχθεί από κοινού με τους οίκους αρωμάτων Firmenich και Robertet: Το Window2Soul, ένα φρέσκο λουλουδάτο άρωμα, που συνδυάζει νότες από τριαντάφυλλο και γιασεμί με λεμόνι και tonka bean, το Salted Muse, ένα ξυλώδες άρωμα με νότες από θαλασσινό αλάτι, ροζ πιπέρι, ελιά και λεβάντα και το Blooming Fire, με ένα πιο τροπικό blend με λουλούδι monoi Tahitian, πατσουλί και περγαμόντο.

Το όνομα του brand (προφέρεται “aura-bella”), που όπως αποκάλυψε η ίδια κρατούσε κρυφό εδώ και 5+ χρόνια, είναι μια αναφορά στο αραβικό οικογενειακό όνομα της Hadid. Μάλιστα, το supermodel σε πρόσφατη συνέντευξή του περιγράφει λεπτομερώς το ταξίδι μέχρι να φτάσει στο σημείο να ιδρύσει το δικό του beauty brand, εξηγώντας πώς τα αρώματα επηρεάζονται από την οικογένειά της και την αραβική κουλτούρα.

«Ξύπνησα στη μέση της νύχτας πριν από μερικά χρόνια και μου ήρθε, το όνομα “Ôrəbella”. Αυτό είναι το όνομα της εταιρείας. Σκέφτηκα τη φωνητική ορθογραφία της λέξης ”aura” και πώς θα μπορούσαμε να την κάνουμε διαφορετική. Η φωνητική γραφή της είναι ”o-r-e”, με το ανάποδο ”e”. Το επώνυμό μου, “Hadid”, σημαίνει “iron” (σίδηρος) και “ore” (ένα μετάλλευμα που χρησιμοποιείται για την εξαγωγή του σιδήρου από το έδαφος). Υπήρχαν τόσα πολλά διαφορετικά πράγματα που άρχισαν να κάνουν κλικ» λέει χαρακτηριστικά σε συνέντευξή της.

«Ποτέ δεν πίστευα ότι θα έβγαζα ένα προϊόν», αναφέρει σε άλλη συνέντευξή της στο περιοδικό Glamour εξηγώντας παράλληλα πως συνειδητοποίησε γρήγορα ότι υπήρχε ένα κενό στην αγορά για αρώματα που συνδυάζουν την περιποίηση του δέρματος. «Υπάρχουν τόσα πολλά στον κόσμο, αλλά ένιωσα πραγματικά ότι ήταν γραφτό πριν από μερικά χρόνια. Φτιάχναμε ήδη πολύ λάδι λεβάντας στη φάρμα μας και έπαιρνα γλυκερίνη και διάφορα περίεργα αιθέρια έλαια… Έφτιαχνα πράγματα και μύριζαν πραγματικά μοναδικά. Αν ήθελα να προσθέσω κάτι λίγο πικάντικο, θα έβαζα τζίντζερ και πιπέρι και μετά θα έβαζα λίγο λεμόνι. Τότε ξαφνικά μπήκα βαθιά σε όλο αυτόν τον κύκλο παραγωγής όλων αυτών των πραγματικά ενδιαφέροντων αρωμάτων.»

Τι κάνει ξεχωριστά τα αρώματα της Bella Hadid;

Αρχικά, η σύνθεσή τους. Και τα τρία αρώματα είναι vegan και cruelty-free (έχουν πιστοποίηση από την Leaping Bunny και PETA), δεν περιέχουν οινόπνευμα (alcohol-free) πράγμα που τα κάνει φιλικά προς το δέρμα, και έχουν διφασικές φόρμουλες εμπλουτισμένες με αιθέρια έλαια και έλαια, όπως καμέλια και αμυγδαλέλαιο. Αυτός είναι και ο λόγος που το άρωμα πρέπει να ανακινηθεί πριν την εφαρμογή του. Στην ουσία, για να ενεργοποιηθούν τα συστατικά του.

Η μία φάση της φόρμουλας, αποτελείται από το snow mushroom και ένα blend/ μείγμα πέντε ελαίων από καμέλια, αμύγδαλο, ελιά, jojoba και shea. Η άλλη φάση αποτελείται από αιθέρια έλαια επιλεγμένα για τα οφέλη αρωματοθεραπείας τους και ένα λεπτό άρωμα.

Με μία φράση, είναι τα πρώτα διφασικά αρώματα χωρίς οινόπνευμα, βασισμένα σε αιθέρια έλαια στην αγορά, που όχι μόνο αφήνουν ένα αξέχαστο άρωμα αλλά και λέγεται ότι θρέφουν την επιδερμίδα. Πάνω σ’ αυτή την καινοτομία της φόρμουλας βασίζεται και ο ισχυρισμός του brand, πως τα αρώματά του έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Έπειτα, η επιλογή της Hadid να λανσάρει το brand ως δική της επιχείρηση και να καινοτομήσει στη φόρμουλα είναι μια αξιοσημείωτη απόκλιση από τα υπόλοιπα αρωματικά brands και αρώματα που έχουμε δει να συνδέονται κατά καιρούς οι celebrities, που συνήθως περιλαμβάνουν μια συμφωνία άδειας χρήσης μεταξύ της διασημότητας και ενός κατασκευαστή όπως η Coty.

Τέλος, και τα 3 αρώματα είναι ελεγμένα από δερματολόγους και πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα για καθαρά συστατικά και βιώσιμη συσκευασία.

Όσο για την καμπάνια του αρώματος, το 27χρονο supermodel είναι αυτό που πρωταγωνιστεί στις εντυπωσιακές εικόνες της Elizaveta Porodina, μέσα σε ονειρεμένα σκηνικά εμπνευσμένα από τα τρία αρώματα, με high fashion styling. Κάθε άρωμα ενσωματώνει διαφορετικές πτυχές της προσωπικότητας, επιτρέποντας την ατομική έκφραση.

Οι τιμές των αρωμάτων είναι 35 $ για την travel size συσκευασία των 10 ml και 72 $ και100 $ για τις συσκευασίες των 50 και 100 ml αντίστοιχα.

Τα αρώματα κυκλοφορούν στις 2 Μαΐου στο official site του brand, ενώ από τις 10 Μαΐου θα είναι διαθέσιμα στο site της Ulta Beauty και στη συνέχεια σε όλα τα καταστήματα Ulta Beauty (από τις 12 Μαΐου).