Δες το fashion show της Tommy Hilfiger στη Νέα Υόρκη

Παρακολούθησε το βιωματικό TOMMYNOW runway event για το Φθινόπωρο 2019, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.

Στο εμβληματικό Apollo Theater στο Harlem μπορείς να ''μπεις'' και να παρακολουθήσεις το βιωματικό TOMMYNOW runway event για το Φθινόπωρο 2019, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης. Το signature “See Now, Buy Now” concept του Tommy Hilfiger παρουσίασε τη δεύτερη TommyXZendaya συλλογή, σχεδιασμένη σε συνεργασία με την Zendaya, παγκόσμια brand ambassador των γυναικείων συλλογών TOMMY HILFIGER. Το show πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου στις 8:30 μ.μ. (ώρα Ελλάδας 3.30 π.μ.).

 

Το θρυλικό Θέατρο Apollo στο Harlem φιλοξένησε μερικές από τις πιο διάσημες entertainers του κόσμου, όπως η Aretha Franklin, η Ella Fitzgerald, η Patti LaBelle και οι Supremes. To event είναι επηρεασμένο από την κινηματογραφική οπτική των '70s με ένα Harlem twist, φέρνοντας το γεμάτο αυτοπεποίθηση και αισιόδοξο πνεύμα της Zendaya μπροστά στο κοινό σε όλο τον κόσμο, τόσο live όσο και εικονικά. «Αισθάνομαι σαν να κλείνει ένας κύκλος επιστρέφοντας με το TOMMYNOW "See Now, Buy Now" runway event  στη Νέα Υόρκη μετά από μια παγκόσμια περιοδεία», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Είμαστε περήφανοι που κάθε φορά δημιουργούμε ένα show που είναι πάντα διαφορετικό από αυτά που γνωρίζει η βιομηχανία μας και τον σημαντικό σκοπό που υποστηρίζει. Ενθουσιάστηκα αμέσως από την πρόταση της Zendaya να πραγματοποιηθεί το TOMMYNOW στο Χάρλεμ καθώς συνεχίζουμε να γιορτάζουμε τη διαφορετικότητα και τη συμμετοχικότητα, τα οποία βρίσκονται στην καρδιά τόσο της συνεργασίας μας όσο και στο DNA του brand μας».

 

Ακολουθώντας την επιτυχία των πρώτων έξι TOMMYNOW show, το σόου TOMMYNOW που παρουσιάζει την TommyXZendaya συλλογή, γίνεται πάνω στο signature format “See Now, Buy Now”. Το show ανοίγει η TommyΧZendaya collaborative συλλογή για το Φθινόπωρο 2019, η οποία επαναπροσδιορίζει το power dressing. Tα tailored κομμάτια της συλλογής γιορτάζουν το έντονο και δυναμικό στιλ της Zendaya μέσα από το σύγχρονο twist του Tommy Hilfiger.

Το TOMMYNOW συνεχίζει να λειτουργεί ως μία πηγή καινοτομίας ώστε να προσφέρει εμπνευσμένα και μοναδικά activations στο κοινό τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και παγκοσμίως. Αυτή τη σεζόν, ο Tommy Hilfiger εισάγει μια εμπειρία ηλεκτρονικού εμπορίου εικονικής πραγματικότητας (V.R.), εκμηδενίζοντας την ανάγκη headset. Με στόχο την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας μέσω της V.R. τεχνολογίας, είναι η πρώτη φορά στη βιομηχανία της μόδας που μια τέτοιου τύπου web-based V.R. εμπειρία εισάγεται σε τέτοια κλίμακα. Η λειτουργικότητα του V.R. είναι διαθέσιμη μέσω του tommy.com σε desktop και mobile λειτουργία και παρέχει σε όλο τον κόσμο απεριόριστη πρόσβαση στο TOMMYNOW σόου στο Apollo Theater. Οι χρήστες μπορούν να επισκεφθούν το εικονικό pop up store, να περιηγηθoύν στο backstage και να αγοράσουν τα look που φοράνε τα μοντέλα. Οι shoppable ετικέτες που θα βρίσκονται πάνω στα προϊόντα, θα κάνουν link στο product lay-down και θα κατευθύνουν τον καταναλωτή στο τοπικό e-commerce περιβάλλον για την αγορά των προϊόντων.

 

Ως μέρος της δέσμευσης της Tommy Hilfiger να δημιουργεί συναρπαστικές εμπειρίες λιανικής πώλησης για να προσεγγίσει και να συνδεθεί με την επόμενη γενιά καταναλωτών, ένα αφιερωμένοTommyXZendaya λεωφορείο θα βρίσκεται έξω από το θέατρο Apollo την ημέρα του σόου. Εκεί, η συλλογή Φθινόπωρο 2019 θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη για αγορά το ίδιο βράδυ, πριν από το παγκόσμιο ντεμπούτο της, ενώ διάφορα activation θα προσελκύουν τους επισκέπτες στον κόσμο της TommyXZendaya συλλογής. Από Την επόμενη εβδομάδα, το λεωφορείο θα ταξιδέψει σε hotspot της Νέας Υόρκης ώστε να μπορέσουν οι καταναλωτές να περιηγηθούν και να αγοράσουν τα runway looks. Το design του λεωφορείου γιορτάζει την έμπνευση της συλλογής, με το εσωτερικό και το εξωτερικό του να είναι διακοσμημένα σε ζεστούς μπορντό τόνους, με το λογότυπο "TZH" αλλά και snake-skin εμπνευσμένα prints.

Ο Tommy Hilfiger έχει μια μακρά ιστορία υποστήριξης φιλανθρωπικών δράσεων στις τοπικές κοινωνίες, οι οποίες ενδυναμώνουν τους νέους για να επιτύχουν τους στόχους τους. Αυτή τη σεζόν, ο Tommy Hilfiger είναι επίσημος εταιρικός χορηγός του Apollo, καθώς και του Κέντρου Εκπαίδευσης Επιδόσεων στο Harlem και το Ίδρυμα Τεχνών Vy Higginsen’s Mama. Όλα τα έσοδα των πωλήσεων από τα festival inspired TommyXApolloXZendaya T-shirts, που είναι σχεδιασμένα αποκλειστικά για αυτό το event, καθώς και αυτών που θα πωληθούν κατά τη διάρκεια του TOMMYNOW, θα δοθούν στο θέατρο Apollo. Το ίδιο T-shirt θα πωλείται και στο λεωφορείο TommyXZendaya, όπου τα έσοδα θα διατεθούν στο Ίδρυμα Mama. Ένα μουσικό ταλέντο από το Ίδρυμα Mama, θα τραγουδήσει κατά τη διάρκεια του runway event. Ο Nichelle Gainer, πολιτιστικός ιστορικός και συγγραφέας του Vintage Black Glamour, θα επιμεληθεί το περιεχόμενο της εσωτερικής σήραγγας του Apollo Theater που θα ταξιδέψει τους επισκέπτες του TOMMYNOW μέσα στις εμβληματικές μουσικές εποχές του Harlem.

 

Stay tuned @tommyhilfiger #tommynow #tommyxzendaya #tommyhilfiger

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ