LFW: Η νέα εποχή του Burberry και ο αινιγματικός Christopher Kane δίνουν τις τάσεις για την άνοιξη και το καλοκαίρι του '19

Οι διάσημοι οίκοι παρουσίασαν τις τάσεις για την επόμενη σεζόν στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου.

Δεύτερος σταθμός για την Εβδομάδα Μόδας, το Λονδίνο. Οι διάσημοι οίκοι μόδας «εκπέμπουν» από τη βρετανική πρωτεύουσα και έχουν ήδη ξεκινήσει να παρουσιάζουν τις νέες τους συλλογές. Μετά την υπέροχη Mary Katrantzou αλλά και την εμφάνιση της Victoria Beckham σε λονδρέζικο έδαφος, σειρά έχουν τα fashion shows μερικών ακόμα θρυλικών οίκων, όπως αυτοί που ακολουθούν.

Christopher Kane

Σαν μία συνέχεια του κινήματος #MeToo και Time's Up που απασχόλησε αρκετά την περασμένη σεζόν ήταν το fashion show του Christopher Kane. Το φύλο ήταν το κεντρικό θέμα του σχεδιαστή, ο οποίος το τοποθέτησε στη φύση και έκανε μία προσπάθεια να του δώσει άλλη διάσταση, να το απενοχοποιήσει από τα αμιγώς σεξουαλικά ένστικτα και μάλλον τα κατάφερε. Αυστηρές γραμμές με ξέχειλη παρ' όλα αυτά θηλυκότητα, απαλλαγμένες από βολάν, καθαρές, έως και βιονικές ήταν αυτό ακριβώς που έδειξε σε αυτό το runway.

Photo by Vianney Le Caer/Invision/AP

Photo by Vianney Le Caer/Invision/AP

Photo by Vianney Le Caer/Invision/AP

Photo by Vianney Le Caer/Invision/AP

Burberry

Ντεμπούτο για τον νέο creative director του βρετανικού οίκου, Ricardo Tisci ήταν αυτό το fashion show, ο οποίος επέλεξε να του δώσει τρεις διαστάσεις: Μία κλασσικά κομψή, μία πιο χαλαρή και φυσικά μία πιο επίσημη. Αυτό φυσικά έχει να κάνει με το ύφος των δημιουργιών και το πού απευθύνονται. Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι η βάση του show σχετίζεται πολύ στενά με τη λονδρέζικη κουλτούρα και τα πολλά παρακλάδια που την αποτελούν. Έτσι, βρήκε κι εκείνος τον τρόπο να εκφραστεί σε αυτή την πρωτεύουσα που συνδυάζει την αγάπη για τη βασίλισσα με το punk τόσο αρμονικά. Συνέχισε να κάνει αυτό που ξέρει καλά, να μετατρέπει την υψηλή ραπτική σε street μόδα, όπως έκανε και στον Givenchy. Η συλλογή του έχει μία ιταλική εσάνς, πιθανότητα από την καταγωγή του δημιουργού και καλύπτει τις ανάγκες του πιστού κοινού του οίκου για ρούχα που απευθύνονται σε όλους, αλλά δεν στερούνται αισθητικής. Ο Tisci δήλωσε «μου αρέσει να κάνω όνειρα, αλλά είμαι πολύ ρεαλιστής» και αυτό ακριβώς πέρασε και στην πρώτη συλλογή του για τον Burberry.

 

Photo by Vianney Le Caer/Invision/AP

Photo by Vianney Le Caer/Invision/AP

Photo by Vianney Le Caer/Invision/AP

Photo by Vianney Le Caer/Invision/AP

 

Κεντρική φωτογραφία: Vianney Le Caer/Invision/AP

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ