Τηλεθέαση: Οι Άγριες Μέλισσες σε στιλ περίπατος και η ''παραλίγο μπουρλότο'' ατάκα του Ανδρέα Γεωργίου για το GNTM

Τα νούμερα τηλεθέασης, το πολυπόθητο δυναμικό κοινό κι ένας Ανδρέας Γεωργίου που κάνει ζάπινγκ.

Τα κανάλια έχουν ανοίξει τα χαρτιά τους. Όλα τα προγράμματα του πρώτου μισού της σεζόν έχουν βγει στον αέρα. Ο ένας απέναντι από τον άλλο πια και η μάχη της τηλεθέασης είναι σκληρή. Πολύ σκληρή. Γενικό σύνολο και δυναμικό κοινό. Ο ΑΝΤ1 φαίνεται να έχει κάνει την κατάλληλη επιλογή. Οι Άγριες Μέλισσες είναι μία ακριβή παραγωγή στην οποία πίστεψαν από την αρχή και δικαιώθηκαν. Από την άλλη το Star κινείται στην πεπατημένη βάζοντας στο prime time του το GNTM. Τέλος, ο ΣΚΑΪ κάνει στροφή στη μυθοπλασία και επενδύει στον Ανδρέα Γεωργίου και την ομάδα του, χωρίς βέβαια οι 8 Λέξεις να έχουν την τεράστια επιτυχία που αναμενόταν.

Άγριες Μέλισσες: Ο "κακός" της φετινής τηλεοπτικής χρονιάς είναι ο Μελέτης. Τα πιο αστεία tweets

Αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης για τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου.

ΓΕΝΙΚΟ

ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ 28,2%

GREECE’S NEXT TOP MODEL 19,8%

8 ΛΕΞΕΙΣ 17,2%

ΠΕΤΑ ΤΗ ΦΡΙΤΕΖΑ 15,9%

ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΣ 13,8%

ΕΡΩΤΑΣ ΜΕΤΑ 10,7%

ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ… 9,3%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

GREECE’S NEXT TOP MODEL 26,6%

ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ 26,6%

ΠΕΤΑ ΤΗ ΦΡΙΤΕΖΑ 17,4%

ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΣ 14,7%

ΕΡΩΤΑΣ ΜΕΤΑ 12,1%

ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ… 11,3%

8 ΛΕΞΕΙΣ 10,8%

Κι όσο μελετάς τα νούμερα ο Ανδρέας Γεωργίου κάνει δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής «Στη Φωλιά των Κου Κου». Απαντά για τα υποτιθέμενα τελεσίγραφα του σταθμού αλλά και για το GNTM. Τελευταία στιγμή το έσωσε.

 

«Είμαστε σε ένα κανάλι που έχει μικρότερη τηλεθέαση από το κανάλι που ήμασταν πέρσι. Το κανάλι αυτό θέλει να προσθέσει τη μυθοπλασία στο πρόγραμμά του και θα βοηθήσουμε να το χτίσει. Κι αυτό κάνουμε. Δεν υπάρχει deadline από τον ΣΚΑΙ για τις 8 Λέξεις. Έχουμε πάρα πολύ καλή συνεργασία με το κανάλι. Είμαστε σε καθημερινή επαφή και παρακολουθούμε όλα τα κοινά. Εγώ, το βλέπω το GNTM. Είναι ένα πρόγραμμα εντελώς διαφορετικό από το δικό μας και μπορώ να σου πω ότι κι εγώ το βλέπω. Δεν το βλέπω την ώρα προβολής, για να το ξεκαθαρίσουμε, αλλά είναι ένα πρόγραμμα που μου αρέσει» ανέφερε.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ